Gå til innhold
Hundesonen.no

Reklamer


Wanderlust

Recommended Posts

hehe, morsomt å høre hvilke(n) reklame som irriterer akkurat DEG mest.

Liker ikke helt den fiskegratengreklamen hvor han gutten kommer for seint til middag. Og tror det har noe med at jeg bare ikke tåler han som dytter den siste resten i kjeften. :) Bare ser så kvalm ut. hehe

Og er mange andre reklamer også, men her sto det stilt akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle idiotiske vaskemiddel hårshampoo krem reklamer som er DUBBET helt forferdelig...

Jeg har ingen interesser for noen av produktene å dubbingen er helt forferdelig å se på...

chilitt bang eller hva den heter :) og den andre. haha. Er så sinnsyk dårlig at man ikke har lyst til å kjøpe produktet engang...

(må bare tilføye at jeg digger den reklamen om omo med han lille gutten og svartehavet :) selvom det ikke hadde med saken å gjøre:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hårreklamer generelt. Bind reklamer får jeg noia av. Å så den knekkebrødreklamen hvor de synger. Å alle reklamer som er dubbet. Og reklamen for en tannkrem, de snakker så tilgjort å rett fra manus at det er irriterende, samme sak er det med den smertestillende på tube. Hun som spiller der leser jo opp direkte fra mansu og det blir så tilgjort å falskt at det er irriterende. Og så får hun så rart uttryk når hun smører seg inn *grøsse* .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hårreklamer generelt. Bind reklamer får jeg noia av. Å så den knekkebrødreklamen hvor de synger. Å alle reklamer som er dubbet. Og reklamen for en tannkrem, de snakker så tilgjort å rett fra manus at det er irriterende, samme sak er det med den smertestillende på tube. Hun som spiller der leser jo opp direkte fra mansu og det blir så tilgjort å falskt at det er irriterende. Og så får hun så rart uttryk når hun smører seg inn *grøsse* .

helt enig der! er det bare meg som ikke tåler ordet mensen? :) jeg får noia av det ordet for jeg har alltid forbindet meg med en guttejente B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den der smertestillende krem reklamen er forferdelig jeg!

heter den zoon mon tro?

"hvis du hvethvor du har vondt, hvorfor behandle HELE kroppen?"

irriterende feil tonefall på den dama der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den der smertestillende krem reklamen er forferdelig jeg!

heter den zoon mon tro?

"hvis du hvethvor du har vondt, hvorfor behandle HELE kroppen?"

irriterende feil tonefall på den dama der!!

Jeg blir gal av det tonefallet! Og det værste er at ALLE som er med i de reklamene sier det i det samme tonefallet! :wallbash:

Hrmpf <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gal av det tonefallet! Og det værste er at ALLE som er med i de reklamene sier det i det samme tonefallet! :wallbash:

Hrmpf <_<

Helt enig!

Hater også de reklamene, men de har jo sluttet å sende dem så mye nå hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har problemer med han gutten som dytter inn fiskegratengen i munnen og Cillit bang er bare helt gruuuusom.

ENIG!!!

også hater jeg også den som har blitt nevnt her, zoon eller noe sånt... ÅÅÅ tonefallet går meg på nærvene, leser av manus, og ikke minst: Den tuben kan ikke vare lenge om man skal ha SÅ MYE på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...