Gå til innhold
Hundesonen.no

EDIT: Jeg har fått meg hybel!


tm100021

Recommended Posts

Jeg skal se på hybel idag, men som sagt har jeg null erfaring på sånt.. Noen som har noen gode spørsmåk som jeg burde/skal stille?

Forventer meg forresten veldig lite.. 3.800 inkl strøm, men det er med egen hage og hun liker hunder :mellow:

Edit: Nå har jeg fått meg hybel:D

Takk for alt informasjon! Jeg fikk leiligheten! Skriver kontrakt idag, den var ikke mye nedslit, var veldig fin faktisk, men lite kjøkken og jeg må dele bad med den andre leieboeren.. Men det går bra.. Hun jeg skal leie av har en mann som er kjempe glad i hunder og synes at det var bare koselig at jeg flyttet inn med hund... Fikk også lov til å ha andre dyr der:) Jeg kan flytte inn om ca 1-2 uker... Får også lov til å pusse opp, det er trepaneler i stuen med grått teppe i gulvet, så derfor skal jeg lysne opp det, også male kjøkkenet og soverommet..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om hun skal ha depositum, og evnt hvor mye.

Oppsigelsestid, om det er noen.

Hør om det er noen regler for når det skal være stille om kvelden.

Ellers så bare prat om løst og fast, så kommer spørsmålene av seg selv etterhvert! :mellow:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som Yakine skriver er lurt å spørre om, og så noe som vel er ganske viktig for deg er om det er lov å ha hund.

Hehe.. Ja, det er det, satt inn annonse og hun ringte meg, jeg fortalte hvor stor serchaj faktisk er og hun sa at det var ikke noe problem... Depositum er en månedes husleie, så det skal jeg nok klare :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få alt ned på papir.!

får du ha hund der.? SKRIV det i kontrakten..

Ellers se etter praktisk ting, feil å mangler, ting som er kraftig slitt osv, skriv det ned...

Muntlige avtaler på slikt er veldig dumt... :)

1mnd depositum tyder på at leiligheten kanskje alt kan være gammel/slitt, derfor du får ha hund også... Men hvem vet...

inkl strøm er bra, da er det bare å ha d varmt å godt... ;)

Tips, smil å være gla, fine rene klær, se ordntlig ut... :) Første inntrykket avgjør alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alt informasjon! Jeg fikk leiligheten! Skriver kontrakt idag, den var ikke mye nedslit, var veldig fin faktisk, men lite kjøkken og jeg må dele bad med den andre leieboeren.. Men det går bra.. Hun jeg skal leie av har en mann som er kjempe glad i hunder og synes at det var bare koselig at jeg flyttet inn med hund... Fikk også lov til å ha andre dyr der:) Jeg kan flytte inn om ca 1-2 uker... Får også lov til å pusse opp, det er trepaneler i stuen med grått teppe i gulvet, så derfor skal jeg lysne opp det, også male kjøkkenet og soverommet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Det er så deilig å høre at alt ordner seg for deg! Alt ordner seg for snille jenter vet du ;)

Grattis!!

Hihi.. :D:)

Takk alle sammen! Håper også jeg kommer til å trives der, føler at jeg kommer til å gjøre det, husverten er veldig grei... Nå holder jeg også på å bli bedre og alt ordner seg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...