Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i går her også!


Mirai

Recommended Posts

Glad for å være løs ute!

CIMG2911.jpg

Ja, jeg ser liksom ikke den manglende brystkassen jeg :)

CIMG2914.jpg

Hodebilde

CIMG2919.jpg

Prøver å få tak i pølsebiten

CIMG2920.jpg

Hoppla! Hun kan når hun vil.

CIMG2921.jpg

Tar fart...

CIMG2932.jpg

..og lander med en sjelden eleganse!

CIMG2933.jpg

CIMG2934.jpg

Litt kronglete å komme seg ut igjen

CIMG2931.jpg

En del snø, sjekk brøyktekantene!

CIMG2935.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Ja, jeg ser liksom ikke den manglende brystkassen jeg

Skjønner ikke at du gidder å bry deg om det dommerene sier. Det en utstillingsdommer har ingenting å si. En dag får du bir, en dag får du bis, en dag får du gult... Sånn er utstilling. Jeg har som hovedregel når jeg konkurerer: Min hund er BIV(best i verden) uansett resultat. Alle burde ha dette som hovedregel når de konkurer. Spesiellt når man driver med utstilling.

Og min kommentar til bildene: Nydelig hund :D og utrolig vakkert snølandskap. Hun har skikkelig dreisen på å hoppe i snø ser det ut til :D Og beinet ser kjempefriskt ut på bildene her :D Fine Mona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin hun er :D Artige komentarer du har med også :D

Enig med Vicky.. Skal ikke høre på dommerne :D Hvert fall ikke bry seg om hva èn eller to dommere har sagt.. Morfaren til Sico var med på en utstilling og han var den ENESTE som fikk blå sløyfe av over 20 tollere.. En månde senere ble han BIS på nkk utstilling (tror det var det hvert fall.. ikke helt sikker. NRK kanskje?) Uansett, du skjønner poenget :D (men dette visste du nok uansett.. hehe)

poenget var hvert fall at Mona kan være en "dritbra" irsk ulvehund :D Nydelig er hun uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige bilder, og nydelig hund :mellow:

Og enormt med snø dere hadde da, her er det vel max 20cm +/-.

Hadde vert morsomt og sett Benny i den snøen dere har :huh: B) *borte* sånn plutselig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike så mye snø dere har der da! :(:huh: jeg er glad jeg ikke er der...hihih...her syter vi over 5 cm.... :mellow:

Så et annet sted, der var brøytekantene på høyde med hustakene!

Men det er jo supert for hunden da - de får virkelig brukt kroppen sin,så myye gratis mosjon får man jo.

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky
Enig med Vicky.. Skal ikke høre på dommerne tongue.gif Hvert fall ikke bry seg om hva èn eller to dommere har sagt.. Morfaren til Sico var med på en utstilling og han var den ENESTE som fikk blå sløyfe av over 20 tollere.. En månde senere ble han BIS på nkk utstilling (tror det var det hvert fall.. ikke helt sikker. NRK kanskje?) Uansett, du skjønner poenget tongue.gif (men dette visste du nok uansett.. hehe)

poenget var hvert fall at Mona kan være en "dritbra" irsk ulvehund biggrin.gif Nydelig er hun uansett!

godt du er enig! Det er derfor utstilling ikke er helt min sport. Det er som et spill. Dommeren velger det han/hun liker og har sansen for. Det er en loddtrekning :mellow: Derfor går jeg heller for sporter som krever forskjellige ferdigheter :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...