Marthe Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 http://www.vg.no/video/videoplayer/player.hbs?id=2625
Karine Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 Skjønte ikke helt hva den gjorde jeg..De sa den jobbet for føden, men ikke hva den gjorde? Eller var det bare meg som ikke fikk det med meg?
katchina Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 søt var den, men fikk intrykk av at den bare var der fordi den var liten og søt. Det at den jobbet for føden forstod jeg dit hen ved å gjøre triks for godbiten
Taz Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 Hvorfor kalte de den en politihund? Pga den skal bli brukt som politihund. Narkotika hund elns. Syns hele ideen er tåpelig. Unnskyld, men å anskaffe den hunden som politihund bare pga den er søt blir vel litt vel drøyt..
Toya Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 hehe... morsomt... søt var hun nå i alle fall
Kine Helen Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 Kjempe søt, men lite rasetypisk da.. hihi kanskje jeg skulle trene opp en av mine som ettersøks hund:)
WheatenMali Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 haha, bedre enn å sitte i veska til en blondine hvertfall
~Marlene~ Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 kjempe sjønn hund men å ansette den fordi den er søt er jo ikke så lurt.hihi
Jeampi Skrevet 1. Mars 2006 Rapporter Skrevet 1. Mars 2006 syns det var kult at de ansatte en chihuahua som politihund. Selv om den gjerne bare var søt så har den vel det like godt der som hos en annen eier?
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar