Ricco Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Tenkte jeg kunne prøve en annen vri siden vi nå har en med hvem på sonen vi har møtt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Oi, ja da blir nok listen gaske lang De jeg chatter jevnlig med, ca daglig er: Taz Scarlet Vipsen Cavalita Espen PIP Toya De litt sjeldnere men likevel en del Lizzi Tine Sølvi Jaktlykke Kine jeampi Kristina Marianne Monica Inustaff (lenge siden nå men? ) Vicky Jenny Line Aya (ikke lett å velge skole ) Og så er det jo noen jeg skrivet litt hist og pist med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 De jeg snakker med ofte/hver dag: -Sølvi -Therese (Toya) -Vipsen Sikkert noen fler men... De jeg snakker med av og til: -Cavalita -Christine -Marie (buhundjenta) -Elin (Miko) -Anki (Sheriff) -Katarina (Basse) Ellers har jeg fler på lista mi som jeg ikke snakker så ofte med da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 De jeg snakker med jevnlig: Marianne Kristina (selv om det ikke er aaaltfor ofte da) Elisa, selv om det var mye mer før Og Silje da, som er veldig flink til å hjelpe meg å velge skole;=) Altfor få, men jeg har ikke så mange adresser lenger har jeg funnet ut.. Bare å slenge meg på lista deres om dere vil prate litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Yakine Cavalita Buhund-jenta Donnygutten SD Julie med Romeo LisaM Victoria Therese Caroline Noen som føler seg glemt? Det er de jeg snakker mest med Har over 53 kontakter fra sonen,...Mange som jeg ikke har sagt Hei til en gang:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 28. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 må jo svare selv og da... Nesten hver dag: Stine (Yakine) Nesten ikke en dag uten en morgenchatt Therese (Toya) De som er litt sjeldnere men ofte likavel: Helga Mari (Jaktlykke) knall humor på den jenta! Gunn (scarlet) Samme "sprø" humor som meg! Silje. : Kine. : banana Marit (Lazita) Cavalita. Heidi. Taz av og til. Julie (IW) Line Nina Sheriff en gang i blant. Er sikkert noen jeg har glemt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Stine (Yakine) Nesten ikke en dag uten en morgenchatt Ja, den må vi ha! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 de jeg snakker med ganske ofte: Tuppetroll (Helene) labbis (Benedicte) Birte icebluelagoon (Jenny) Silje_M_H Også er det mange jeg snakker med sånn her og der, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 de jeg snakker med ganske ofte: Tuppetroll (Helene) labbis (Benedicte) Birte icebluelagoon (Jenny) Silje_M_H Også er det mange jeg snakker med sånn her og der, hehe. Ikke meg nei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Jeg snakker med daglig med: Marlene(mira) Cavalita(har blitt det i det sisste) Tine(kip) Hildegunn(Tiko) Ikke så ofte: Christine Marte(tassa) Silje Varighet Henriette(yaris og emma) Crispo Har sikkert glemt noen da men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 de jeg snakker mest med er Tine- ver dag snakker vi sammen! kjempedigg hilde90- har blitt litt mindre snakk idet siste, men litt snakk er det Christine- snakker ofte med henne jeg. rart hun ikke har merka det. Therese- ja hun snakker jeg med. Line- snakket mye med hun før Hanne-mer snakk før Jenny- vi snakker når vi har tid Benedicte. snakker med henne ofte jeg! kjempekoslig jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Jeg er ikke noen fan av chatting jeg...det er så stressende..Det blinger opp folk hele tiden jo og det blir litt mye for meg kjenner jeg.Og når man i tillegg har en msn som bare avslutter når den finner det for godt så er det like greit å la vær... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Ikke meg nei? Jo, hehe, deg og _aussie_ hehe, lett å glemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Alle ejg snakker med: - Vicky - Ricco - Cavalita - Line (et par ganger) - Kristina (mer før) - naipes (aldri lagt til innlegg her, men...) - Heidi (et par ganger) - Linniogamy - Maria - labbis - Jaktlykke - Ida&Nemi - linselusa (har srivd et par innlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Jo, hehe, deg og _aussie_ hehe, lett å glemme Bare glem meg ja. Jeg skal huske på det ja. TAKK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Jeg er ikke noen fan av chatting jeg...det er så stressende..Det blinger opp folk hele tiden jo og det blir litt mye for meg kjenner jeg.Og når man i tillegg har en msn som bare avslutter når den finner det for godt så er det like greit å la vær... Jeg savner deg da.... Ellers snakker jeg mye eller mindre med: Silje (hun har sånne fine skilpadder) Espen PIP Kine IW Margrete Zipp Yakine/Stine Luna Kristina (jeg er maktsyk ordliste på to ben) Toya Marianne Tuppetroll Jeampi _sheriff_ Astrid/Vicky Benedicte/labbis Så står Loke/skrulla der for syns skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Hm. de jeg har snakka med i det siste er taz silje aya vipsen toya silje_m_h brozoi ina maria de andre har jeg ikke snakka så mye med på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 De jeg snakker med ofte/hver dag: Galning Silje Tine Christine De jeg snakker med av og til: Elin (Miko) Katarina (Basse) Yakine Aleksander Therese (Toya) Astrid (Vicky) Stine (zorbas) Miko Elisa Aya Marlene Gunn Jeanette (Jeampi) Helene (Tuppetroll) Lili Monika Sølvi (Ricco) Har endel flere på lista mi da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Hmmm... folk må legge meg til merker jeg, snakker litt for sjelden med sonenfolk.. Snakker med : Vipsen Hoppetussa -Sheriff- Line Vicky Labbis Karine Elin & Ebbe Stine & Kira IW Ingvild Vår msn er [email protected] by the way, legg meg gjerne til hvis dere gidder å si noe mer enn hei og vise mase blinkesmileys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Tja si det, jeg har mange fra sonen på msn men prater sjelden med noen av dere For å nevne noen: Lill(Serchaj) Line(Felix) Astrid(Vicky) Benedicte(Cita) Guro(med salukiene og chi, ikke at hun er her så ofte ) Ellers er det få jeg prater med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 De jeg snakker mest med er Tine Miko (elin) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Bare glem meg ja. Jeg skal huske på det ja. TAKK. Beklager favoritt-chatterinnen min, kan du noen gang tilgi meg? :love2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 Hmmm... folk må legge meg til merker jeg, snakker litt for sjelden med sonenfolk.. Snakker med : Vipsen Hoppetussa -Sheriff- Line Vicky Labbis Karine Elin & Ebbe Stine & Kira IW Ingvild Vår msn er [email protected] by the way, legg meg gjerne til hvis dere gidder å si noe mer enn hei og vise mase blinkesmileys.. la deg til og men nei da ingenting svar tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 la deg til og men nei da ingenting svar tilbake Hva mente du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2006 de jeg snakker mest med er Tine- ver dag snakker vi sammen! kjempedigg hilde90- har blitt litt mindre snakk idet siste, men litt snakk er det Christine- snakker ofte med henne jeg. rart hun ikke har merka det. Therese- ja hun snakker jeg med. Line- snakket mye med hun før Hanne-mer snakk før Jenny- vi snakker når vi har tid Benedicte. snakker med henne ofte jeg! kjempekoslig jente Ikke meg nei jeg snakker vertfall mye med deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar