Guest Vicky Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Her kan alle som skal til bø melde seg Så ser vi hvem og hvor mange som kommer Også kan man finne ut møtested derifra. Navn: Hunderase: Ærend i Bø: Hvilken dag er du der: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Navn: Therese Hunderase: Schæferhunden , toya , skal også ha med mammas Collie, Niktia Ærend i Bø: skal se på noen venner som skal stille, og sjekke ut noen andre raser, bare titte litt med andre ord og venne nikita til oppstyret rundt utstilling Hvilken dag er du der: Vi er der på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorab01 Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Her kan alle som skal til bø melde seg Så ser vi hvem og hvor mange som kommer Også kan man finne ut møtested derifra. Navn: Hunderase: Ærend i Bø: Hvilken dag er du der: Dora skall stille lilly på lørdag Yorkshire terrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Navn: Astrid S Hunderase: Australian Shepherd Ærend i Bø: Heie på og hjelpe venninnde og selvsagt prate med oppdretteren min. Hvilken dag er du der: Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Navn: Kristine Mali Hunderase: Wheaten terrier Ærend i Bø: stille i juniorhandling og møte venner Hvilken dag er du der: søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Navn: Maria Hunderase:Portugisisk vannhund, tispe Ærend i Bø: Heie på Silje og Zira, og være tilskuere Hvilken dag er du der: Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Navn:Annette og Loke Hunderase: Groenendael Ærend i Bø: prøve å få en 2. premie på utstilling. Hvilken dag er du der: Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Jeg og vil synd det er litt lagt vekke fra meg kanskje vi kan møtes i stv i april da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Navn: Caroline (og Brynjar + barnevakten Randa) Hunderase: Shetland Sheepdog (Saeta og muligens Dino) Ærend i Bø: Stille ut Saeta (JK) og Dino (også JK, om han får være med), samt snakke med kjentfolk Hvilken dag er du der: Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Flott det er så mange som kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 ja,kjempe morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Skulle egentlig vært der på lørdag og heiet på Bosse, en eng staff, men så må jeg i bursdag til tanten min... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Skulle egentlig vært der på lørdag og heiet på Bosse, en eng staff, men så må jeg i bursdag til tanten min... nei, såsynd da...ikke morro når to viktige ting havner på samme dag og må velge... :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2006 Navn: Benedicte Hunderase: Labrador Ærend i Bø: Heie, treffe kjentfolk, stille i junior handling, hilse på mammaen til valpen min, stille Cita og noen andre raser. Hvilken dag er du der: Søndag og Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2006 Navn: Katrine Hunderase: Pomeranian Ærend i Bø: Stille Chagall (pom) og se på en venn av meg handle en chihuahuaimport Hvilken dag er du der: Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2006 Navn: Elin Hunderase: Cavalier Ærend i Bø: delta i agility,hopp og lag med Ebbe, sosialiserings trening med Lara Hvilken dag er du der: søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne92 Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2006 Navn: Hanne Hunderase: har ikke med hund Ærend i Bø: skal bare for å se på Hvilken dag er du der: lørdag og søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2006 Navn: Tone Hunderase:Groenendael Ærend i Bø: Se på at Dina blir stilt.. hehe Hvilken dag er du der: Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2006 så morsomt dette skal bli dere kommet fram til noe møte sted og tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karine Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2006 Navn: Karine Hunderase:Sheltie Ærend i Bø: Hilse på en mudioppdretter og forhåpentligvis et par mudier + heie på Loke Hvilken dag er du der: Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2006 så morsomt dette skal bli dere kommet fram til noe møte sted og tid? Hmm, tror ikke vi kom frem til noe... Men vi må bare se an uansett, hvor lang tid det tar. Har bare med en hund da, så har ikke allverdens å gjøre, men det er alltid moro å se de andre sheltiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2006 Navn: Helene & Minnie Rase: Cavalier Ærend: Lørdag skal vi bare titte, søndag gå ag. Er det noen som ser oss og kjeder seg, er det bare å komme bort og skravle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 Navn: Julie og Mona Rase: Irsk Ulvehund Ærend: Bli BIS, hva ellers... Neida, jeg bare tuller! Skal stille ut på søndag, håper på å få med meg kritikk ut av ringen, det er alt Så skal vi vel treffe kjentfolk og se på alt mulig rart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 25. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2006 NAvn: Lill og Serchaj.. Han er bare ikke med meg:p Rase: Borzoi Ærend.. Se på og se babyen gå i ringen!! Dag: Var på lørdag og kommer på søndag:D JULIE: Ja.. Hvis de jeg tror kommer kan jeg skaffe det til deg;) Kathrine med Flat gadd ikke å logge inn:p NAVN: Kathrine og Aris og Xanto& Lotto Rase: Flat Ærend: STILLEEEEE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar