Gå til innhold
Hundesonen.no

Er så forelska.....

meg123

Recommended Posts

Skrevet

Har nettopp blitt sammen med eksen,å bobler snart over av lykke :P

Måtte bare si det! for en deilig følelese :P:P :iloveu: erik...

...:love2: måtte det bli oss for alltid :P .....

Noen flere der ute som har snille søte fantastiske kjærester da? :P

Skrevet

Nå var dere da veldig frempå her ;-)

Hehe, hva med oss andre "single" som nesten ikke klarer å vente på våren og den romansen den FORHÅPENTLIGVIS bringer med seg..... :)

Neida, synes dere er heldig jeg som har funnet noen dere vil være med!

Klem fra meg!

Skrevet

<Neida, synes dere er heldig jeg som har funnet noen dere vil være med!>

Eller skal vi si: Dere er heldige som har funnet noen som vil være sammen med dere... :)

Skrevet

Ja her er også romansen på topp! :)

Etter 6 år med Trond kan han fremdels gi meg sommerfugler i magen, slik at jeg blir en fnisende fjortis igjen :D

Skrevet

Så koselig å høre =) Jepp, har en flott kjæreste jeg og.. Og vi har 1 års dag om en uke;)

Skrevet

Jeg og har en flott samboer vi har vært sammen i 4 år en herlig følelse asså :) :love2: :D skal snart forlove oss wee...

Skrevet

Har vært forlova i ;) 10 år snart med samboer :) herregud det var lenge (har ikke tenkt på det jeg);)

og han er helt topp han så snill en kan plukke han på øynene altså :D

Skrevet

Har verdens aller beste kjæreste nemmelig! :) Han fridde til meg på vår 5-årsdag i fjor- herlige gutten! Han får hjertet mitt til å løpe galopp enda, etter snart 6 år - uten problemer! ;):D

Og jeg som ikke tålte trynefjøla hans før! Men så ble vi sammen, og her er vi da!! ;)

Edit: Skriveleif... :P

Skrevet

Jeg er dødsforelska jeg :)

Men jeg vet ikke om vi er sammen :D:)

Ikke tenk så mye på det du. Bare nyt at du er forelsket! Jeg misunner dere jeg, er ikke forelsket i noen heller!

Buhuu

Skrevet

mm den følselse ja..husker da jeg fikk danse med han jeg likte i klassen i musikk ..hjerte mitt å meg har aldri vært så glad.

men så overhørte jeg en samtale om at han ikke likte meg i det hele tatt å at jeg ikke var noe fin :)

jeg ble skikkelig såra..men liker han fortsatt! får han ikke ut av hodet jeg..

huff...blir nok aldri noen på meg..velger vist dem som er for fin får meg..huff.. :)

men jeg vil ikke ha en kjæreste om han ikke liker hunder! NEVER jeg kutter ikke ut dyra for en gutt B)

har prøvd mange gang å få kontakt med folk med hund..ja..en gang så sprang faktisk min vega(hun var valp) rett inni et hus der det bodde en kjekk gutt. å så pissa hun på snowboard skoa hannes akkurat da han kom å så hvem det var! *jeg gikk med avisen det var sommer døra sto oppe.!

så flau har jeg aldri vært..han så rart på meg. jeg rødma som en tomat å tok vega under armen å sprang fortere enn svint!..

hehe prøver og prøver men får aldri napp på gutt som liker hunder( og ikke UTEN heller) hva gjør jeg galt? e :rolleyes:

Skrevet

Jeg har verdens beste kjæreste og samboer! Han er best i verden! Og han er veldig glad i hunder, kan det bli noe særlig bedere da ?? hehe :)

Skrevet

Her er det nok ingen forelskelse på gang..

Hyggelig å lese om alle dere andre som har den lykken i livet da!

Men jeg kan ikke klage.. er ikke akuratt som om jeg prøver så veldig mye å få meg en kjæreste heller!

Så for nå trives jeg alene og slapper av...

Skrevet

Vega og Zorbas, krymper dere bannerne deres ellers så blir vi nødt å ta dem bort. Maxhøyde 60 piksler, se forumets retningslinjer.

Forelsket jeg...? :) Tror jeg er sammen med verdens beste fyr :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det kommer jo litt på ambisjonene mtp lydighet og sånt også. Hunder som er lette å trene krever ofte også mer aktivisering.  Med labrador er det på godt og vondt mye matfokus, det er et godt verktøy i treningen, men også en utfordring. På samme måte som at mange pudler er kresne og vanskeligere å belønne med mat. Spaniel er generelt også mer matglade, men kanskje ikke så ekstreme som labrador.  Gjeterhundrasene har ofte også en del stress, og gjerne lyd med det.  Korthårscollie er en av de jeg synes er litt annerledes og som er ok hunder på aktivitet, de røyter en god del, men ikke noe pelsstell utover børsting og støvsuging. Jeg er litt usikker på lydnivå der. Men kan være verdt en titt.
    • Takk for svar 😁 Har vurdert labrador ja, men litt redd for at den hadde spist alt den kom over 😂  Har absolutt vurdert puddel på nytt, men fra en annen oppdretter. Jeg gjorde mye research og kontaktet flere oppdrettere da jeg fikk min første, men det endte ikke så bra allikevel. Var også ikke klar over at de brune var kjent for å være ekstra gal. Jeg startet en puddelgruppe i området da jeg fikk ham og vi dro på jevnlige treff der, så vet jo at ikke alle er like ikke, men det var en del av guttene som var vanskelige å ha med å gjøre.. så hadde valgt tispe om det ble puddel, tenker jeg. Springer spaniel har jeg ikke sett noe på, har ikke særlig erfaring med den type hund. Pelsstell går helt greit. Alle har jo noe stell. Puddel var ganske mye innimellom, men det var jo ikke verre enn at jeg bare kunne glattbarbere ham om jeg ikke orket en periode. Har også blitt klok av skade og innsett at jeg må prioritere trening på ro ute 🫣
    • Ah perfekt! Takk skal du ha for heads up! Hadde litt guffen magefølelse. Takk for tips, sjekker ut disse nærmere  
    • Nydelig puddel! Selv om du var uheldig med denne så finnes det nok stabile og roligere puddler av begge kjønn. Det handler mye om gener og litt om trening. Men jeg tenker med en gang standard labrador av beskrivelsen din. Det er sjelden mye lyd, de er arbeidssomme, men (som alle raser) tåler en rolig dag så lenge de ellers får det de trenger av aktivisering både mentalt og fysisk. Ellers ville jeg kanskje tatt en titt på springer spaniel, men de kan ha litt lyd. Faktorer som spiller inn er hvor mye aktivitet du ser for deg i hverdagen, og hvor mye pelsstell som er ok. Med puddel er du jo litt vant til pelsstell, så jeg antar det går fint?  Puddel med litt bedre research både på oppdretter og linjer kan jo også være en mulighet. De er flotte arbeidshunder, og det er jo en grunn til at de er brukt som servicehunder - da skal de tåle det meste av ulike situasjoner i ulike omgivelser. Hvis det kun var stresset hos denne hunden du ikke likte med puddelen så ville jeg dratt på noen puddeltreff og snakket med noen oppdrettere.
    • Fine puddelen som var min, for å få litt farge inn her 💚
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...