Gå til innhold
Hundesonen.no

Er så forelska.....

meg123

Recommended Posts

Skrevet

Har nettopp blitt sammen med eksen,å bobler snart over av lykke :P

Måtte bare si det! for en deilig følelese :P:P :iloveu: erik...

...:love2: måtte det bli oss for alltid :P .....

Noen flere der ute som har snille søte fantastiske kjærester da? :P

Skrevet

Nå var dere da veldig frempå her ;-)

Hehe, hva med oss andre "single" som nesten ikke klarer å vente på våren og den romansen den FORHÅPENTLIGVIS bringer med seg..... :)

Neida, synes dere er heldig jeg som har funnet noen dere vil være med!

Klem fra meg!

Skrevet

<Neida, synes dere er heldig jeg som har funnet noen dere vil være med!>

Eller skal vi si: Dere er heldige som har funnet noen som vil være sammen med dere... :)

Skrevet

Ja her er også romansen på topp! :)

Etter 6 år med Trond kan han fremdels gi meg sommerfugler i magen, slik at jeg blir en fnisende fjortis igjen :D

Skrevet

Så koselig å høre =) Jepp, har en flott kjæreste jeg og.. Og vi har 1 års dag om en uke;)

Skrevet

Jeg og har en flott samboer vi har vært sammen i 4 år en herlig følelse asså :) :love2: :D skal snart forlove oss wee...

Skrevet

Har vært forlova i ;) 10 år snart med samboer :) herregud det var lenge (har ikke tenkt på det jeg);)

og han er helt topp han så snill en kan plukke han på øynene altså :D

Skrevet

Har verdens aller beste kjæreste nemmelig! :) Han fridde til meg på vår 5-årsdag i fjor- herlige gutten! Han får hjertet mitt til å løpe galopp enda, etter snart 6 år - uten problemer! ;):D

Og jeg som ikke tålte trynefjøla hans før! Men så ble vi sammen, og her er vi da!! ;)

Edit: Skriveleif... :P

Skrevet

Jeg er dødsforelska jeg :)

Men jeg vet ikke om vi er sammen :D:)

Ikke tenk så mye på det du. Bare nyt at du er forelsket! Jeg misunner dere jeg, er ikke forelsket i noen heller!

Buhuu

Skrevet

mm den følselse ja..husker da jeg fikk danse med han jeg likte i klassen i musikk ..hjerte mitt å meg har aldri vært så glad.

men så overhørte jeg en samtale om at han ikke likte meg i det hele tatt å at jeg ikke var noe fin :)

jeg ble skikkelig såra..men liker han fortsatt! får han ikke ut av hodet jeg..

huff...blir nok aldri noen på meg..velger vist dem som er for fin får meg..huff.. :)

men jeg vil ikke ha en kjæreste om han ikke liker hunder! NEVER jeg kutter ikke ut dyra for en gutt B)

har prøvd mange gang å få kontakt med folk med hund..ja..en gang så sprang faktisk min vega(hun var valp) rett inni et hus der det bodde en kjekk gutt. å så pissa hun på snowboard skoa hannes akkurat da han kom å så hvem det var! *jeg gikk med avisen det var sommer døra sto oppe.!

så flau har jeg aldri vært..han så rart på meg. jeg rødma som en tomat å tok vega under armen å sprang fortere enn svint!..

hehe prøver og prøver men får aldri napp på gutt som liker hunder( og ikke UTEN heller) hva gjør jeg galt? e :rolleyes:

Skrevet

Jeg har verdens beste kjæreste og samboer! Han er best i verden! Og han er veldig glad i hunder, kan det bli noe særlig bedere da ?? hehe :)

Skrevet

Her er det nok ingen forelskelse på gang..

Hyggelig å lese om alle dere andre som har den lykken i livet da!

Men jeg kan ikke klage.. er ikke akuratt som om jeg prøver så veldig mye å få meg en kjæreste heller!

Så for nå trives jeg alene og slapper av...

Skrevet

Vega og Zorbas, krymper dere bannerne deres ellers så blir vi nødt å ta dem bort. Maxhøyde 60 piksler, se forumets retningslinjer.

Forelsket jeg...? :) Tror jeg er sammen med verdens beste fyr :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...