Emlilua Skrevet 30. November 2024 Rapporter Skrevet 30. November 2024 Hei! jeg har gått sykemeldt i omtrent 3 mnd. nå, og skal inn i en ny jobb. Hunden har jo åpenbart blitt vandt til at jeg er hjemme «hele tiden». Er det best å bare reise på jobb og ikke gjøre noe stort ut av det? Burde han få noe ekstra godt å spise i det jeg drar? Siter
simira Skrevet 1. Desember 2024 Rapporter Skrevet 1. Desember 2024 Hvis hunden er vant til å være alene fra før så tenker jeg at det ikke burde være noe problem. Jeg antar du har vært litt ute av huset uten hunden mens du har vært sykemeldt også? Siter
Stjerneskinn Skrevet 1. Desember 2024 Rapporter Skrevet 1. Desember 2024 Du burde absolutt venne hunden litt gradvis til det igjen, en uke eller to før det er oppe i 7-9t om hunden ellers er vant med å være dette. Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.