-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Med mindre du skal drive aktivt med jakt, sÞk eller hundesport ville jeg gÄtt for en standard lab i sÄ fall. De har mye potensiale bare folk holder dem i form og ikke gir dem mat hver gang de ser sultne ut (alltid!).
-
Takker for svar đ jeg ogsĂ„ tenker at det kan bli mye lyd med vallhund.. Er det noen her som har erfaringer med jaktlab?Â
-
Av Wilhelmina · Skrevet
Da ble det CT i gÄr, og alt gikk fint mtp. hjertet. Bildene viser at det ikke er blokkert spyttkjertel, men kreft. -
Jeg blir dĂ„rlig av Ă„ lese om den adferden der. ..fra eieren, altsĂ„. Idiot. SĂ„nne som det der er Ă„rsaken til at jeg har vurdert svi av altfor mye penger pĂ„ Ă„ skaffe meg formell kompetanse som hundetrener - for Ă„ ha noe konkret Ă„ skilte med i sĂ„nne tilfeller som det der - fordi jeg er en spinkel og feminint utseende kvinne som fremmede menn stort sett ALDRI respekterer som et intelligent og kompetent vesen, med mindre de tror det hjelper dem komme ned i buksa pĂ„ meg, men jeg kom til at sĂ„nne aldri kommer til Ă„ hĂžre pĂ„ noen som meg uansett, fordi de har sett DogDaddy pĂ„ YouTube, eller: "Familien min drev oppdrett av schĂŠfer pĂ„ 80-tallet, sĂ„ jeg KAN hund, lille venn."Â
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts