Beatrice Skrevet 30. April 2024 Rapporter Share Skrevet 30. April 2024 Er det noen som har noe kjennskap til rasen Bergamasco som kan dele noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beatrice Skrevet 1. Mai 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2024 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 1. Mai 2024 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2024 Det er jo ikke en veldig vanlig rase, og meg bekjent ingen på forumet som har hatt det noen gang. Jeg møtte én i mitt gamle nabolag. Jeg ville prøvd raseklubb (enten om det finnes i Norge, eller fra hjemlandet) eller rasegrupper på facebook. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyC Skrevet 1. Mai 2024 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2024 Du kan prøve Kim Salomonsen på facebook. Det er den eneste oppdretteren av rasen i Norge. Det er en litt større rase i Sverige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 1. Mai 2024 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2024 4 timer siden, MollyC skrev: Du kan prøve Kim Salomonsen på facebook. Det er den eneste oppdretteren av rasen i Norge. Det er en litt større rase i Sverige. Salomonsson, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beatrice Skrevet 3. Mai 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2024 Synes dere de er fine? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beatrice Skrevet 4. Mai 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2024 Hvor praktisk er pelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. Mai 2024 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2024 12 minutes ago, Beatrice said: Hvor praktisk er pelsen? Du finner litt info om snorpels hvis du søker på nett. Det er litt jobb å vedlikeholde, og krever jevnlig og riktig stell for at det ikke skal bli er flokemareritt for både hund og eier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beatrice Skrevet 4. Mai 2024 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2024 Lukter dem? Dere som har sett de på stevner. Er det en grunn til det er så få av dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts