mottami Skrevet 18. Februar 2024 Rapporter Skrevet 18. Februar 2024 Jeg har et litt teit spørsmål jeg håper noen kan svare meg på: Jeg har lyst til å ta toget til Oslo for en dagstur. Men: Hvor kan jeg selv gå på toalettet. Må jo nødvendigvis ta hunden med meg inn. Litt fersk der.. Siter
Rocket Skrevet 18. Februar 2024 Rapporter Skrevet 18. Februar 2024 Tenker du inne på toget eller i oslo? Jeg har hatt med meg hund inn på toalett på toget og også på Oslo S. Siter
mottami Skrevet 19. Februar 2024 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2024 Takk for svar 🫣Tenkte mer på i Oslo. Togturen går nok fint. Har du veldig liten hund? Siter
simira Skrevet 19. Februar 2024 Rapporter Skrevet 19. Februar 2024 Det er offentlig toalett på Oslo S (med betaling), hvor du nok kan ta med hunden inn. Men du kommer jo ikke inn på butikker eller spisesteder. Siter
Rocket Skrevet 20. Februar 2024 Rapporter Skrevet 20. Februar 2024 On 2/19/2024 at 12:19 PM, mottami said: Takk for svar 🫣Tenkte mer på i Oslo. Togturen går nok fint. Har du veldig liten hund? Lenge siden jeg målte henne, men 50 - 55 ish cm høy og ca 20kg. og som simira nevner så er det nok værre med butikker og sånt ja. Du får nok sitte på uteservering da. ☺️ 1 Siter
Recommended Posts