GĂ„ til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som fĂ„r katter og hunder til Ă„ gĂ„ sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi mĂ„tte omplassere vĂ„re katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er stĂžrre enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det fĂžrste forsĂžket for 20 Ă„r siden, sĂ„ jeg har dessverre ingen gode rĂ„d, utover Ă„ overhodet ikke la de vĂŠre lĂžse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind pĂ„ dĂžra men hundene bare bryter den opp sĂ„ det gĂ„r ikke.
    • Jeg har hunder fra fĂžr av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene pĂ„ eget rom. Bytta tepper sĂ„nn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene vĂŠre i bĂ„nd. Dette funka bra i 2 mĂ„neder. NĂ„ pĂ„ den 3.mĂ„neden sĂ„ har alt snudd. Hundene blir ville nĂ„r kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tĂžr ikke Ă„ la de gĂ„ lĂžs. De gjorde dette fĂžrst og da var de rolige. Men nĂ„ hopper de og bjeffer og er mye mere pĂ„. Hva bĂžr jeg gjĂžre nĂ„? Jeg har gĂ„tt gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt Ă„ ta inn kattungene pĂ„ ett eget rom ennĂ„? Eller Ă„ slippe de lĂžs sammen med lĂžse hunder? Redd hundene blir mere ivrig nĂ„r de har pĂ„ bĂ„nd pĂ„. Og at forventningene da blir skyhĂžye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og lĂžse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk fĂ„r jo hunder og katter til Ă„ gĂ„ sammen nĂ„r de tar det gradvis. Det har jeg gjort ogsĂ„. Hva bĂžr jeg gjĂžre nĂ„?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, nĂ„r valpene ennĂ„ ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rĂ„det nĂ„r du skal velge mellom disse skolene, er Ă„ legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppfĂžrselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...