-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Jeg har hentet flere valper gjennom Ärene og har aldri tenkt over at det er noe problem at tisper i huset har lÞpetid. Tror det gÄr fint med bÄde tispe og valp.
-
Av Martine432 · Skrevet
Ja han har teppe fra dem. Han koser seg fint i buret sitt pÄ dagtid. hittil mÄ vi ut med ham rundt kl 02 og igjen kl 05.30 nÄr han vÄkner pÄ morningen. Han blir tatt ut for Ä tisse og legger seg raskt tilbake i buret. Men gÄr 3-5 minutter sÄ kommer han tuslende over pÄ madrassen. Vi fÄr prÞve Ä legge oss utenfor Ä se hvordan det gÄr. Bare hÄpe. Vi ikke vekker han for mye da nÄr vi flytter madrassen vi skal sove pÄ. -
Har han en teppebit fra oppdretter, og et teppe/pledd Ä krype inn i? Ja, det blir nok tygget i stykker, men er greit om han har et lunt sted Ä lage seg et "rede". Husk at han antageligvis er vant til Ä sove i en varm haug av valper. Utviklingen gÄr fort i denne alderen, og jeg ville gitt ham noen netter til med selskap i valpebingen. GÄr dere ut med ham om natten? En mulighet er Ä ta ham med ut nÄr han vÄkner, la ham tisse, og sÄ gÄ inn igjen og legge ham i valpebingen og dere utenfor.
-
GÄr nok bra. FÞlg med pÄ formen, men jeg ville ikke bekymret meg sÄ lenge allmentilstanden er ok.
-
Av Voffseboffsen · Skrevet
Hei! Hadde kokt torsk til hundebassen min ca klokken 12 i dag, rett fĂžr jeg skulle reise pĂ„ jobb⊠da var han ikke sulten og spiste det ikke. Leverte han til pass, dro pĂ„ jobb og hadde helt glemt at der var fisk i skĂ„la nĂ„r jeg slapp han inn dĂžra hjemme⊠han sprang selvfĂžlgelig rett til skĂ„la og innhalerte fisken, som da har stĂ„tt ute i snart ni timerđ«đ« Han viser ingen tegn pĂ„ forgiftning forelĂžpig, men det er jo bare ca en time siden han spiste den ogsĂ„.. Er dette veldig farlig? Kan jeg avvente, eller mĂ„ jeg ringe vetrinĂŠrvakta sĂ„ han fĂ„r brekningsmiddel??  Liten yorkie, 2 Ă„rÂ
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts