Leveringsklare Border Collie blanding đ¶
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Tenkte jeg skulle prÞve det ogsÄ men er sÄ redd hunden rÞmmer ut av gitteret. Opplevde det med hunder fÞr mens jeg gikk i ringen sÄ kom de lÞpende inn i ringen. Veldig festlig. Ikke i det hele tatt.  Men nÄ har jeg nye hunder sÄ har ikke turt Ä prÞve pÄ dem men hadde vÊrt sÄ enklere Ä bÊre inn enn de tunge gitterbura.
-
Hva som er best kommer jo an pĂ„ deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tĂžybur.Â
-
Hva slags bur bruker dere pÄ utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tÞybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prÞvd litt forskjellig men usikker pÄ hva som er best?
-
Det er veldig stor forskjell pÄ dem. (PÄ norsk skrives forÞvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthÄr og langhÄret, men det er ikke veldig stor forskjell pÄ dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske fÞrerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for Ä trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende Ä trene og ha lÞs. Begge rasene har mye pels, rÞyter i perioder nÄr de skifter pels, og mÄ bÞrstes regelmessig. Begge rasene har ogsÄ hatt en del dÄrlig avl med mye usikkerhet og dÄrlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nÄ sÄ forhÄpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vÊrt veldig nÞye med oppdretter, foreldrehunder osv.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts