Leveringsklare Border Collie blanding đ¶
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Jeg har hunder som jeg napper hÄr i Þrene pÄ. Bruker earpowder, det gjÞr det lettere Ä fÄ tak i hÄrene og de slipper lettere. Noen ganger nÄr hÄrene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for Ä fÄ de ut. Dette fÄr du i dyrebutikk. HÄper dette kan hjelpe deg. Hvis hunden stritter imot, mÄ det bare trenes pÄ, sÄ gÄr det fint.
-
En hundefrisÞr kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, bÄde med den faktiske jobben og opplÊring om hvordan du gjÞr det selv. Har du ikke fÄtt noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening pÄ pelsstell? Hvis det er en rasehund sÄ er det ogsÄ mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
-
Har en ikke rÞykefri hund som jeg sliter med Ä nappe Þrene pÄ. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere pÄ. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sÄnn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hÄrsÄr. Jeg fÄr ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
-
Det kommer jo an pÄ om du Þnsker Ä Äpne og lukke port hver gang du skal kjÞre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjÞring utenfor gjerdet, for Ä unngÄ fare for pÄkjÞrsel av hunder.
-
Er det lurest Ä ha gjerde der man parkerer bilen ogsÄ? Da mÄ man ha port. Eller lurest Ä kun ha gjerde der man ikke kjÞrer bil?
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts