Erika Skrevet 2. Juni 2023 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2023 Hva er det største forskjellen mellom krohmforlander og Kooiker? De er ganske like utseendemessig men hvordan er de ellers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 2. Juni 2023 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2023 Jeg synes ikke de er særlig like i utseende, de er også ganske ulike i type. Jeg anbefaler deg å sjekke raseklubbene og lese rasebeskrivelsene der. Gjerne raseklubben i hjemlandet som ofte har litt mer informasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rufs Skrevet 2. Juni 2023 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2023 Jeg syns den glatthårete kromfohrlanderen ligner veldig på kooikeren. Søte begge rasene. Men ingen av de er spessielt populære (det er få av disse i Norge) Kanskje det er en grunn til det? Håper noen kan svare deg på spørmålet ditt, er nysgjerrig jeg og ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SugarCoated Skrevet 7. Juni 2023 Rapporter Share Skrevet 7. Juni 2023 Kooikeren syns jeg er herlig! Største forskjellen er vel bakgrunnen til de rasene, da kromfohrlander er blanding av terriere, mens kooikeren anses som spaniel. Mulig de har typiske terrier og spaniel egenskaper/oppførsel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts