Alina. Skrevet 16. Januar 2023 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2023 Hei! Jeg hadde tenkt å begynne med å gi ølgjær til hunden min, men fant bare i form av tabletter, og de har ekstra med B12. Finner ikke svaret i de gamle trådene om ølgjæret. Her er linken til produktet jeg har kjøpt https://sunkost.no/b-pluss-olgjaer-240-tabletter?gclid=Cj0KCQiAiJSeBhCCARIsAHnAzT_wTEgnUGUGwLjC0RuM9MSCHAjflEuMXJQU9Qm6Uw2uZPpLG_XmSV0aAmEMEALw_wcB Er det noen som vet hvordan jeg kan regne ut hva er trygt å gi til en 10kilos jrt? Eller hva er deres erfaring? Alina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 16. Januar 2023 Rapporter Share Skrevet 16. Januar 2023 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cassy0110 Skrevet 21. Februar 2023 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2023 Du rådfører deg først med en veterinær. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts