Array Skrevet 25. November 2022 Rapporter Share Skrevet 25. November 2022 Jeg ser på rasen bichon havanais og lurer på hvilken erfaring folk har? Jeg ser etter en rolig, stille turkamerat som kan brukes litt til trening og tenker kanskje den kan passe. Tenker klippe pelsen kort da, er det noe spesielt man må tenke på ift det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. November 2022 Rapporter Share Skrevet 25. November 2022 Rolige er de, så lenge de får nok tur og aktivitet, i likhet med alle hunderaser. Stille er de ikke nødvendigvis, det kan være litt lyd i de, de bruker gjerne stemmen for å si fra. Men de jeg kjenner gneldrer ikke i tide og utide slik noen raser gjør. Sportsklipp er fint, men husk på at det er stadier fra nyklippet til klippeklar igjen, og det vil uansett kreve litt pelsstell. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts