Tux Skrevet 24. September 2022 Rapporter Share Skrevet 24. September 2022 Sånn blir det her om ett par mnd…Begge er av samme rase og kommer fra samme oppdrett. Rasen er av type miniatyrhund Noen som har erfaringer om å introdusere og leve med valp og unghund? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. September 2022 Rapporter Share Skrevet 24. September 2022 Håper det er godt planlagt! Å ha valp og unghund tror jeg er potensielt mer krevende enn å ha to valper samtidig. Regn med at unghunden glemmer det meste den har lært, og at begge må oppdras på nytt fra grunnen av. Jeg ville lagt mye arbeid i å jobbe med dem separat på alenetrening, båndtrening og passeringstrening, så det ikke utvikler seg til å bli problemer der de påvirker og girer opp eller forsvarer hverandre. Så lenge unghunden går greit med de fleste andre bør det ikke være noe problem. Jeg ville luftet dem sammen på et nøytralt sted før dere kommer hjem, og så la valpen utforske sitt nye hjem i egen tempo uten at den andre er der (vente i bilen, ute med hundepasser e.l.) før de kommer sammen der. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts