Gå til innhold
Hundesonen.no

Husk..


Mirai

Recommended Posts

*tsk tsk*

(riste på hodet)

Hva er dette for en ufullstendig overskrift Julie ;)

Tilbake til temaet, jeg klarer ikke helt å bli enig med meg selv om jeg liker valentines-konseptet eller ikke..

Å bruke masse penger på gave o.l på velentines er jeg helt i mot! å lage et kort gi en ekstra oppmerksomhet, ja det er jo koselig det... men trenger man virkelig en spesiell dag for det?

da vil man jo gjøre dette fordi det er valentines.. og ikke fordi man bare har lyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre nå, surva? ;) Jeg tenkte en lur overskrift da vettu! Men neida.. Her kommer ingenting forbi Siljes terrorregime! ;)

Nei, jeg syns ikke man skal behve å bruke masse penger (for vi har ettårsdag om litt over en mnd, kan spare til da), men ett kort o.l. er helt fint, bare litt ekstra oppmerksomhet ;)

Ellers er jeg ikke så forferdelig glad i alle disse utenlandske tradisjonene, Halloween o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre nå, surva? ;) Jeg tenkte en lur overskrift da vettu! Men neida.. Her kommer ingenting forbi Siljes terrorregime! ;)

Nei, jeg syns ikke man skal behve å bruke masse penger (for vi har ettårsdag om litt over en mnd, kan spare til da), men ett kort o.l. er helt fint, bare litt ekstra oppmerksomhet ;)

Ellers er jeg ikke så forferdelig glad i alle disse utenlandske tradisjonene, Halloween o.l.

Nei, her inne på "alt mulig" styrer jeg med jernhånd!!

Her er det høy propagandaføring og diktatur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...