Bur med 3 eller4 skrå vegger, og dør på både kort- og langside
-
Hvem er aktive 0 medlemmer
- Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Nye innlegg
-
Av Wilhelmina · Skrevet
Ja, hun skal inn og fjerne svulsten på tirsdag, den ligger veldig overfladisk på leppa/i munnviken så det er jo et betydelig mindre komplisert inngrep enn en blokkert spyttkjertel ville vært. Men vi vet jo ikke om det er spredning, i så fall er det mye dårligere prognoser som krever såpass omfattende og risikable inngrep at det utsetter jeg ikke en 13-åring med dårlig hjerte for. Hun har heldigvis ingen symptomer på kreft, så jeg har jo et ørlite håp om at hun kjemper seg gjennom dette også. Livsviljen er det i hvert fall ingenting å si på -
Det går vel forholdsvis fint, gitt plasseringen av svulsten? Sikkert langt mindre ubehagelig enn en blokkert kjertel, som ville vært vond. Godt å se at hun overlevde narkosen. Har jo vært på sonen i noen år, under annet nick tidligere, og føler jeg kjenner henne litt, så det hadde vært litt trist for meg også om hun gikk bort eller led. Fint det gikk bra 😊
-
Av AussieAllTheWay · Skrevet
Jeg synes hannhunder (med pels) ganske fort begynner å lukte tiss, fordi de- ja rett å slett får tiss i pelsen og det stinker.. -
Det er nok litt individuelt, og kan komme an på fôr, pels osv. Men du kan jo prøve å gi ham et bad? Litt avhengig av hvor lenge du passer ham, et par dager går vel greit, men om det er en uke eller mer er det jo fint å slippe.
-
Jeg passer for tiden en langhårsbelger, kul og trivelig type, men jeg syns han lukter ganske mye, er dette vanlig? Han har ikke dårlig ånde eller noe slikt, bare generelt lukter. Jeg innbiller meg at kanskje hannhunder generelt lukter litt mer enn tisper? Har tisper selv av litt mindre type, de lukter ingenting.
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts