Spretter Skrevet 14. Mai 2022 Rapporter Skrevet 14. Mai 2022 (endret) Hei! Jeg har en 10 uker gammel valp som spiser på alt. Jeg skal begynne alene-trening snart, og området jeg tenker den skal være på har litt ledninger og stikkontakter der stikket ligger oppå gulvlistene. Det jeg lurer på er: Finnes det noen smarte måter å sikre dette på utover å fjerne alle ledninger før jeg går? Endret 14. Mai 2022 av Spretter Siter
Pingeling Skrevet 14. Mai 2022 Rapporter Skrevet 14. Mai 2022 Kompostgrinder til å gjerde inn veggen. Jeg gjerdet inn gardinene mine på det viset. ? Siter
Spretter Skrevet 15. Mai 2022 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2022 Har tenkt litt på det som en mulighet ja. Da er det vel bare å dra på plantasjen og kjøpe flere pakker med grinder da! Takk for tips! Siter
Pan Skrevet 9. Juni 2022 Rapporter Skrevet 9. Juni 2022 Jeg smurte 35% eddik på ledninger da jeg hadde valp, det er helt utrolig hvordan det hjelper. Det meste av eddiklukta gir seg svært fort, men hunder vil nok merke det lenger enn oss mennesker. Siter
Recommended Posts