kristiansenbenjamin Skrevet 29. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2021 Merket ikveld en utvekst på størrelse med en flått, den er helt myk å bøyelig, å hunden reagerer ikke da jeg tar på den eller klemmer har sett mindre hvite ting før som kommer puss ut av da jeg klemmer, men di er hard, noen som har vært borti lignende ? 8,5 år gammel kelpie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnjaV Skrevet 29. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2021 Hunden min på 6 år hadde noe lignende på beinet sitt. Han dro i den for han trodde nok han skulle få den av slik han gjør med flått, men den satt fast. Det så ut som en flått. Prøvde å stikke et lite hull på den, men kom bare blod. Han så ikke ut til å kjenne noe smerte i den. Fikk dyrlegen til å fjerne den. De sa det var en tumor, og at det kunne hende at det ville komme tilbake andre steder og at det sansynligvis ikke var noen fare å la den være. Men han skulle uansett inn og fjerne tannstein og det ble jo sår når han dro i den. Husker ikke hva de kalte det, men lurer på om det var et slags virus ? Fikk de til å sende den inn til analyse selv om de sa at det som regel er godartet. Fikk heldigvis bekreftet det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irene86 Skrevet 30. Desember 2021 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2021 Ser ut til å være en papilloma vorte som mange litt eldre hunder får. Kan være at den har hatt svekket immunforsvar en periode og da kan de dukke opp. Hunden min har en lignende "blomkål"vorte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts