Ivo Skrevet 19. Desember 2021 Rapporter Skrevet 19. Desember 2021 Hei hei! Har en 6mnd gammel valp som har gnagd på div interiør hjemme (dørkarm, dør, kommode, kjøkkenøy). Noen som har erfaring når det kommer til slike skader og forsikring? Dekker innboforsikringen dette mon tro. Skal selvfølgelig ringe forsikringselskapet vårt i morgen å høre, er bare nysgjerrig på om noen har erfaring/peiling. Siter
jma Skrevet 19. Desember 2021 Rapporter Skrevet 19. Desember 2021 Jeg fikk igjen på forsikringa da hunden min ødela sofaen min ? Siter
Smartingen Skrevet 20. Desember 2021 Rapporter Skrevet 20. Desember 2021 12 timer siden, jma skrev: Jeg fikk igjen på forsikringa da hunden min ødela sofaen min ? Hva sa du til forsikringen? Siter
jma Skrevet 20. Desember 2021 Rapporter Skrevet 20. Desember 2021 7 timer siden, Smartingen skrev: Hva sa du til forsikringen? At hunden hadde kommet seg løs i stua og ødelagt sofaen ? sendte de bilde. Null stress 1 Siter
Pingeling Skrevet 21. Desember 2021 Rapporter Skrevet 21. Desember 2021 Jeg har aldri vurdert det som mulig. Steike, kunne kanskje fått igjen for døra til 6000 som hunden spiste opp! ? Er lov å prøve seg i allefall, men tenker man er heldig dersom det fungerer. I allefall typiske "småting" som at valpen gnager på lister, stolben og sofahjørner. Dette må jeg prøve å huske på dersom hunden ødelegger noe stort i fremtiden. Siter
jma Skrevet 21. Desember 2021 Rapporter Skrevet 21. Desember 2021 Du har jo en egenandel da, så lønner seg nok ikke på mindre ting nei ? 1 Siter
Recommended Posts