Maddis Skrevet 15. Desember 2021 Rapporter Skrevet 15. Desember 2021 Håper på raske svar, skal se på en valp i dag kl 12 dette er en blanding av Jack russell terrier og Lancashire Heeler. Tenker man at det er en grei mix? Noen med erfaringer? Egentlig har jeg vært skeptisk til blandingsraser etter å ha forhørt med med noen. Vet ikke helt hvorfor. En annen ting jeg stusset på var at hannen koster 10 og tispa 13 (hvorfor 3000 i prisforskjell fra samme søskenflokk?) Er bare tispa igjen. Siter
jma Skrevet 16. Desember 2021 Rapporter Skrevet 16. Desember 2021 Jeg tenker at om det er en bra mix eller ikke kommer mye an på foreldredyrene. Er de trygge, stabile, sunne, hyggelige hunder? Ville absolutt spurt oppdretter hvorfor det er så stor prisforskjell på hannhund og tispe.. Siter
Maddis Skrevet 16. Desember 2021 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2021 Endte meg at jeg ikke dro. Dårlig magefølelse bare. 1 Siter
Recommended Posts