Maddis Skrevet 13. Oktober 2021 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2021 Ingen erfaring med rasene selv, men har sett på de en stund og forsøkt å lese meg opp. Men klarer ikke bestemme meg ift om jeg liker pembroke eller cardigan best ? noen som har rasen(e) og kan forklare meg forskjellen? Eneste jeg vet er at pembroke er litt mindre i størrelse?♀️ Siter
Nanna Skrevet 13. Oktober 2021 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2021 Jeg vurderer de rasene selv.? 1 Siter
Stjerneskinn Skrevet 13. Oktober 2021 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2021 Etter hva jeg har forstått er cardigan en mer arbeidsvillig hund (dermed også mer førerorientert), men regnes da også mer for en type brukshund enn pembroke, men er nok andre her som har mer kjennskap til de enn meg. 1 Siter
simira Skrevet 13. Oktober 2021 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2021 Som det sies over her, cardigan har nok litt mere driv, mot og vilje. På godt og vondt, "mer" hund. Det har vært noen corgier på forumet her, mulig å søke litt kanskje. Jeg husker ikke nick på folk som hadde det akkurat nå. 1 Siter
Recommended Posts