Tilly Skrevet 9. September 2021 Rapporter Skrevet 9. September 2021 Hei, Som tittelen sier så lurer jeg på om valpen min allerede begynner å komme i puberteten, men synes jo det høres veldig ungt ut enda. Oppdaget her om dagen at det så ut som om han hadde et ekstra sett med testikler, noe han har hatt flere ganger de siste dagene etter han har sovet (heter visst svamplegemet/balbus glandis). I dag bjeffet han plutselig på naboen og begynte å grave noe fælt i sofaen som han aldri har gjort før. Han er en mellomstor rase. Er dette uvanlig? Hvis han er i puberteten, vil perioden gå over fortere eller blir den ekstra lang nå? Trodde jeg hadde en liten stund på å lese meg opp på hva jeg skal gjøre når denne fasen kommer ? Siter
simira Skrevet 9. September 2021 Rapporter Skrevet 9. September 2021 Høres ut som vanlige valpefakter for meg. Jeg ville ikke bekymret meg så veldig. Siter
Estho Skrevet 9. September 2021 Rapporter Skrevet 9. September 2021 1 time siden, simira skrev: Høres ut som vanlige valpefakter for meg. Jeg ville ikke bekymret meg så veldig. Ja, 4 mnd hørtes noe tidlig ut. Rundt året blir de fleste kjønnsmodne . Siter
Megmedhusky Skrevet 10. September 2021 Rapporter Skrevet 10. September 2021 18 timer siden, Estho skrev: Ja, 4 mnd hørtes noe tidlig ut. Rundt året blir de fleste kjønnsmodne . rundt året? Vet om flere som har brent seg på den. hannhunder kan være fertile fra fem-seks mnd de 1 Siter
Stjerneskinn Skrevet 10. September 2021 Rapporter Skrevet 10. September 2021 Min mellomstore begynte å løfte på beinet for å markere ved 3.5 mnd og interesserte seg tidlig for løpetisper etc (men ikke fullt så tidlig på det). Siter
Recommended Posts