Gå til innhold
Hundesonen.no

Chana

Audhild

Recommended Posts

• Svar 74
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...
  • 4 months later...

OJ! Nå var det virkelig lenge siden sist jeg var innpå hundesonen! På tide med en oppdatering kanskje?! :)

Chana er blitt 1 1/2 år og er ei kjempe snill og aktiv jente! Vi har nå begynt å trene agility, spor og litt mer lydighet enn vi har gjort tidligere.

Hjemmesiden hennes er oppdatert med ny layout og dagboken blir oppdatert jevnlig - kom å les da vell :wub:

Blir veldig glad for en melding i gjesteboka! Hadde satt pris på om noen kunne ha tipset meg med linker :rolleyes:

www.chana.vze.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ! Nå var det virkelig lenge siden sist jeg var innpå hundesonen! På tide med en oppdatering kanskje?! :D

Chana er blitt 1 1/2 år og er ei kjempe snill og aktiv jente! Vi har nå begynt å trene agility, spor og litt mer lydighet enn vi har gjort tidligere.

Hjemmesiden hennes er oppdatert med ny layout og dagboken blir oppdatert jevnlig - kom å les da vell :wub:

Blir veldig glad for en melding i gjesteboka! Hadde satt pris på om noen kunne ha tipset meg med linker :rolleyes:

www.chana.vze.com

Skikkelig stilig layout på siden din :) , men jeg får ikke til å klikke på noen av linkene som manuvrerer meg videre på siden din verken i FireFox eller Explorer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig stilig layout på siden din :wub: , men jeg får ikke til å klikke på noen av linkene som manuvrerer meg videre på siden din verken i FireFox eller Explorer?

Ikke jeg heller. Dvs hvis jeg trykker midt mellom dagbok og linker, så kommer jeg inn på Chana sin side. Resten av linkene ligger bortover til høyre i 'løse' luften.

Synes også layouten var kjempekul, har alltid likt sidene du har laget. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm rart...... siden min er laget til en oppløsning på 1024 * 768. Hva oppløsning bruker dere?

1280 x 1024. Min side er også laget for 1024 x 768, så kanskje det går an å gjøre sånn at linkene er på 'rett' plass uansett oppløsning. :) Siden din gjentar seg forresten også. Men den var veldig flott! :D *følesegslemsomsierdummetingomsidentilAudhild* :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1280 x 1024. Min side er også laget for 1024 x 768, så kanskje det går an å gjøre sånn at linkene er på 'rett' plass uansett oppløsning. ;) Siden din gjentar seg forresten også. Men den var veldig flott! :P *følesegslemsomsierdummetingomsidentilAudhild* :D

Haha! *Audhildtarsegselvfølgeligikkenæravdet!baregladforkritikk* :P:(

Jeg vet desverre ikke hvordan jeg lager den til andre oppløsninger :( Jeg er sååå lost når det gjelder hjemmesider! Hvilket program lager du hjemmesiden i?

Hadde vært kjekt å tatt en tur på Bråstein i sammen?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Programmet jeg har brukt heter Notepad. ;) Har laget bildene som gjør layouten i PSP, resten er sånne klistre og lime koder fra nettsidehjelpsider.. :D

Bråsteinstur må vi få til vet du, vi er klare anytime. :( Bare å sende en melding når det passer, det er jo dere som må kjøre laaaangt. :P Vi er ofte i hundeskogen vi. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...