Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff


Kristina

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

tror ikke busssjåføren blir så gla om en hund tisser av glede på bussen hans ;) kommer noen å hilser eller noe så tissr han ;)

;) Ser det for meg! Jaja, min ene hyler av glede bare hun ser folk ;) Dessuten overlever de nok det... Bikkja mi har spydd på bussen, og vi ble ikke kasta ut for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke kommer før i tretiden kommer ikke vi... Det blir for seint. Foreslo jo ett først jeg, men folk vil visst sove så himla lenge.. <_< Vi står opp mellom halv åtte og åtte, så tre er jo nesten kvelden :rolleyes:

kan jo gå tur en dag vi da ;) om du orker en gal hund rundt deg :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke kommer før i tretiden kommer ikke vi... Det blir for seint. Foreslo jo ett først jeg, men folk vil visst sove så himla lenge.. <_< Vi står opp mellom halv åtte og åtte, så tre er jo nesten kvelden :rolleyes:

Hehe. Ja, sånn er det her og. Vi er A-mennesker alle sammen.. :) Men kan vi ikke bare fastslå klokka 2, så får de som gidder komme. De som kommer for seint, går glipp av noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja, sånn er det her og. Vi er A-mennesker alle sammen.. :) Men kan vi ikke bare fastslå klokka 2, så får de som gidder komme. De som kommer for seint, går glipp av noe.. ;)

Får prøve på det da ;) urderte en stund andre planer, men vi får prøve å rote oss dit. tar en halvtime å gå, så jeg tror vi gjør det, eller tar en tidligere buss. Gidder ihvertfall ikke å bytte buss ;) Da går jeg heller hele veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve på det da ;) urderte en stund andre planer, men vi får prøve å rote oss dit. tar en halvtime å gå, så jeg tror vi gjør det, eller tar en tidligere buss. Gidder ihvertfall ikke å bytte buss ;) Da går jeg heller hele veien.

mulig dere går opp til hellerud??? går du hjem igjen å da eller?? kanskje jeg kunne slengt meg på da ;) for har ikke penger til buss. men spørs hvor lenge man blir der oppe, (mulig jeg kan blir henta). må rekke å spise å sånn før det er kurs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...