Haffey Skrevet 20. Juli 2021 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2021 Hei er på utkikk etter hunder med godt kroppsspråk. Har en valp som jeg ønsker å gi gode opplevelser. Skal bruke hunden min innenfor redning, og ønsker å sosialisere han i rolige omgivelser noen som vil treffes en dag ?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Juli 2021 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2021 Det kan nok være lurt å oppgi hvor i landet du befinner deg. Vi har en hund som fungerer bra med de fleste andre, i Oslo. Ellers er det vel så verdifullt å sosialisere hunden ved å være rundt både andre folk og hunder uten å leke eller hilse. Jeg regner med du tenker å trene i en klubb eller gruppe, så det er jo bare å starte der egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phlegm Skrevet 21. Juli 2021 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2021 1 time siden, simira skrev: Det kan nok være lurt å oppgi hvor i landet du befinner deg. Vi har en hund som fungerer bra med de fleste andre, i Oslo. Ellers er det vel så verdifullt å sosialisere hunden ved å være rundt både andre folk og hunder uten å leke eller hilse. Jeg regner med du tenker å trene i en klubb eller gruppe, så det er jo bare å starte der egentlig. Siden den er postet under Kristiansand, så tipper jeg ts befinner seg i Kristiansand-området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 21. Juli 2021 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2021 Sånn går det når man sjekker "siste poster" og ikke ser hvor ting er postet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts