Lillekrapyl Skrevet 3. Mai 2021 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2021 Jeg har en liten puddeltispe på 7 år. Hun har vært forsikret i Agria siden hun var valp. Aldri vært syk eller skadet. I utgangspunktet fornøyd med Agria, men vurderer nå å bytte selskap grunnet en stadig økende årspris i Agria. Har alle andre forsikringer i Sparebank1, LO-favør. Noen som har erfaring med å bytte selskap på en godt voksen hund? Evnt erfaringer med Sparebank1 (Fremtind) forsikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 3. Mai 2021 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2021 25 minutter siden, Lillekrapyl skrev: Jeg har en liten puddeltispe på 7 år. Hun har vært forsikret i Agria siden hun var valp. Aldri vært syk eller skadet. I utgangspunktet fornøyd med Agria, men vurderer nå å bytte selskap grunnet en stadig økende årspris i Agria. Har alle andre forsikringer i Sparebank1, LO-favør. Noen som har erfaring med å bytte selskap på en godt voksen hund? Evnt erfaringer med Sparebank1 (Fremtind) forsikring? Styr unna Sparebank1 (nå Fremtind). Sist jeg sjekka hadde de fremdeles dårligere vilkår enn de fleste andre tilbydere. Du bør lese gjennom vilkårene meget grundig hvertfall. De er gode på andre forsikringer da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts