Colibri Skrevet 6. Februar 2021 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2021 Jeg har kjøpt et Canelana Ambassadør ulldekken til hunden min, men sliter litt med å finne noen god løsning til sele over dette dekkenet. Det er jo ganske tykt. Hva gjør folk? Til nå har vi gått med halsbånd når han bruker dette dekkenet, men liker best å bruke sele. Har en Ruffwear Webmaster sele vi bruker til vanlig. Noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 6. Februar 2021 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2021 18 minutter siden, Liv&Hero skrev: Jeg har kjøpt et Canelana Ambassadør ulldekken til hunden min, men sliter litt med å finne noen god løsning til sele over dette dekkenet. Det er jo ganske tykt. Hva gjør folk? Til nå har vi gått med halsbånd når han bruker dette dekkenet, men liker best å bruke sele. Har en Ruffwear Webmaster sele vi bruker til vanlig. Noen tips? Kjøp en Dogman H-sele du bruker sammen med dekken. De er veldig rimelige og justerbare både på rygg, under mage, hals og rundt bryst. Jeg har handlet mine på Coop Obs for litt over hundrelappen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 6. Februar 2021 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2021 Jeg justerer bare selen ut til å gå over dekkenet. Ridgebacken har Webmaster over. Bare pass på å stramme nok siden tekstilene vil padde litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjerneskinn Skrevet 7. Februar 2021 Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2021 En vanlig ganske smal Y-sele/H-sele bruker jeg også over tykkere dekken (dog ikke Canelana). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colibri Skrevet 7. Februar 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Februar 2021 Takk for tips! Jeg skal svinge innom Coop Obs og se om de har en H-sele som kan passe. ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts