Årolilja Skrevet 11. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2021 Så mange søte valper det er her. Jeg blir så valpesyk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninetales Skrevet 16. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2021 (endret) Pil er hjemme og er bare helt fantastisk altså! ?? Jeg er litt usikker på om jeg klarer å oppdatere eller får tid til å lage egen tråd her, men de som vil følge henne finner oss på instagram på @talesofaspringer - og der er vi ganske aktive Endret 16. Mars 2021 av Ninetales 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 19. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2021 Her er skjønnheten som flytter inn hos oss i april ? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 19. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2021 (endret) På 3/16/2021 at 5:06 PM, Ninetales skrev: Pil er hjemme og er bare helt fantastisk altså! ?? Se, nå kan alle de som mente Pil er et hannhundnavn da jeg kalte min frøken det i fjor bare ta seg en bolle! Gratulerer med nytt tilskudd! Endret 19. Mars 2021 av maysofie 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 21. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2021 Grattis @Kenneth1981!! For en nydelig krabat? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth1981 Skrevet 21. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2021 53 minutter siden, LØJ skrev: Grattis @Kenneth1981!! For en nydelig krabat? Takk ?Vi gleder oss til å hente jenta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninetales Skrevet 27. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2021 På 3/19/2021 at 8:22 PM, maysofie skrev: Se, nå kan alle de som mente Pil er et hannhundnavn da jeg kalte min frøken det i fjor bare ta seg en bolle! Gratulerer med nytt tilskudd! Jeg har faktisk kun møtt tisper med det navnet ? Men er en del som tror det er gutt ja ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninetales Skrevet 27. Mars 2021 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2021 Pil har fått egen tråd 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 26. Oktober 2021 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2021 Ups, jeg blir visst med her helt på tampen av året ?Et par uker igjen til jeg vil fortelle mer? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 26. Oktober 2021 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2021 Jeg snublet også inn her i år, lille Fern flyttet inn for snart en måned siden 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lmari Skrevet 26. Oktober 2021 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2021 Lego som flyttet til oss for ca 1 mnd siden ? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 28. Oktober 2021 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2021 Det blir ingen 2021 valp her ( løpetia lar seg vente på 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariann og Mira Skrevet 28. Oktober 2021 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2021 Må bare si at jeg virkelig elsker å være valpemamma! Og at jeg på kort tid har fått SÅ mye nyttig informasjon herfra at jeg dristet meg til å registrere meg, og la vesle Mira få si hei, siden det er ho som drar nytte av alt dere snakker om og har snakket om ❤️ 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingeling Skrevet 28. Oktober 2021 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2021 4 hours ago, Mariann og Mira said: Må bare si at jeg virkelig elsker å være valpemamma! Og at jeg på kort tid har fått SÅ mye nyttig informasjon herfra at jeg dristet meg til å registrere meg, og la vesle Mira få si hei, siden det er ho som drar nytte av alt dere snakker om og har snakket om ❤️ Så nydelig! Jeg er alltid litt misunnelig på de som elsker valpetiden, for jeg gleder meg alltid til de skal bli voksne. ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariann og Mira Skrevet 28. Oktober 2021 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2021 2 minutter siden, Pingeling skrev: Så nydelig! Jeg er alltid litt misunnelig på de som elsker valpetiden, for jeg gleder meg alltid til de skal bli voksne. ? …altså. Jeg har verdens søteste valp ? ho biter lite, og var stuerein på en-to-tre, og sover hele natten. Jeg tror jeg har vært VELDIG heldig! ?? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becke Skrevet 16. November 2021 Rapporter Share Skrevet 16. November 2021 (endret) Dette er min lille prins på 14 uker. Jeg hentet han 2 oktober. Han er en hjerteknuser, en liten røver av og til, og han er MIN ???? Endret 16. November 2021 av Becke 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pingeling Skrevet 17. November 2021 Rapporter Share Skrevet 17. November 2021 6 hours ago, Becke said: Dette er min lille prins på 14 uker. Jeg hentet han 2 oktober. Han er en hjerteknuser, en liten røver av og til, og han er MIN ???? Å helledussan, så skjønn han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nathalie_ Skrevet 19. November 2021 Rapporter Share Skrevet 19. November 2021 Hils på Vill!? Nordmann i dag ?? Foto: kennel Keleras 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 21. November 2021 Rapporter Share Skrevet 21. November 2021 (endret) Søte valper ? Henta min i sommer, er jo nesten ikke valp lengre ? ❤ Peggy Endret 21. November 2021 av LinL 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rocket Skrevet 22. November 2021 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. November 2021 Poff sa det, så var valpen min borte. 11 måneder blitt. ? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 27. November 2021 Rapporter Share Skrevet 27. November 2021 Min 2021-valp ? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 27. November 2021 Rapporter Share Skrevet 27. November 2021 1 minute ago, tonjek said: Min 2021-valp ? Har en forkjærlighet for korthåra bc'er. De er så fine ❤️ Din er inget unntak! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 3. Januar 2022 Rapporter Share Skrevet 3. Januar 2022 (endret) Drømmevalpen er 9 måneder, og gjør mye fint allerede ? https://www.instagram.com/p/CYO9FEJo0mo/?utm_source=ig_web_copy_link Endret 3. Januar 2022 av LinL Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 1. Juli 2022 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2022 Hvordan går det med alle 2021-valpene? Er de rukket å bli ungslyngler eller fornuftige hunder? Fern har iallefall rukket å bli ungslyngel, men jeg digger henne! I tillegg en veldig fornuftig og fin gjeterhund, så i en alder av 10mnd ble hun godkjent gjeterhund. Nå er det litt over en måned igjen, så blir det røntgen og øyelysing, veldig spent... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becke Skrevet 1. Juli 2022 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2022 Bailey har rukket å bli 11 måneder (han blir det 7. juli) Han er en energibunt, kjærlig, smart, litt rampete og mest av alt, han gir meg en livsglede på nytt nivå. Han har gått valpekurs og har nettopp fullført nybegynnerkurs Rally Lydighet. Vi har vært på valpeshow og hans første utstilling og jeg har fått en ny hobby i det. To nye utstillinger i sommer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts