Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet (endret)

Hei!

Vet ikke om det passer å lage denne tråden akkurat her men! Lurte på om det var noen som har valper som kunne tenke seg å stille opp på en shoot i nærmeste fremtid? Helgen om to uker (31.jul-2.aug) for eksempel? 

Pga koronaen har det vært veldig rolig på fotofronten så det hadde vært moro åå få tatt litt hundebilder igjen! :) Eventuelt om kanskje noen flere ville samles med et par hunder og folk med kameraer så kan man ha en liten fotoseanse i byen eller skogen? Vet det er flere som er interessert i å lære mer om hundefoto så da kunne man jo benytte anledningen til å lære og lære bort tips rundt dette? Typ sonentreff med fotoworkshop eller noe hehe! :P 

I Oslo et sted :) 

Hvordan er interessen for dette? 

Endret av pippin
La til lokasjon
  • Like 1
Skrevet
Just now, jma said:

Hvor? ?

I Oslo et sted :) Enten rundt i sentrum eller et sted ved skog og mark man kan kommes seg til med kollektiven :) 

Skrevet (endret)

Jeg vet om noen som akkurat har hentet seg en liten svart fieldjente! Kanskje de vil? 

Ellers er jeg veldig med på foto-meet up! Kunne gjerne lært mer og fått inspo!

Endret av Orca
  • Like 1
Skrevet (endret)

Oooh! Vi skal på ferie til Oslo i det tidsrommet og det hadde vært gøy om du vil prøve deg på en pelsball og å fått lære litt av deg!! Ta kontakt på Instagram isåfall, jeg er ikke så ofte her  ☺️

Endret av HeleneFS
Skrevet

Åååå sorry alle sammen, men det ble fjelltur denne helgen... Måtte gripe sjansen da muligheten tilbød seg (vanskelig for en uten bil å dra noe sted). MEN! Jeg er GJERNE med på noe senere! Det kommer jo flere helger. Så hadde vært veldig koselig å få til noe! :)