Rufs Skrevet 27. Februar 2020 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2020 (endret) 13 timer siden, Marie skrev: Hehe, les det du siterte en gang til. Haha ? Jeg også leste «fantastisk» ? Ellers, har vi lært noe nytt «hunde-trene-trix» i dette programmet? Jeg likte det som Maren tok opp med Mali. Der hvor Mali skulle lære å hoppe opp i sofaen og bli liggende (når de fikk besøk). Under innlæring hoppet Mali fint opp i sofaen, men valgte så å hoppe ned av seg selv. Sånn at når hun ble kommandert opp i sofaen igjen så skulle hun få en ny godbit. Maren gav klar beskjed på at man ikke belønner når hunden selv velger å feile. Det gjaldt også da Mali begynte å bjeffe sånn at hun kunne få sitt-kommando og ny godbit (i siste episode). Smart hund! ? Jeg hadde håpet at en venninne av meg som så programmet også ble oppmerksom på dette. Men det ble hun dessverre ikke ? Min venninne har en hund som bjeffer som gal, setter seg ned og får belønning. Sånn har de holdt på i 4 år, og eieren skjønner ikke hvorfor hunden bjeffer så mye for hun belønner jo hunden når den er stille... Jaja, det var uansett ett veldig underholdende program ? Endret 27. Februar 2020 av Rufs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 27. Februar 2020 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2020 Jeg tror det eneste jeg ikke selv umiddelbart tenkte på som en teknikk/løsning (med unntak av trampingen og floodingen av Iris, og all halingen i Anton) var å få Anton opp på ulike underlag på den måten de gjorde. Ellers var alt kjente teknikker som jeg selv ville brukt varianter av, og synes det er bra at det forhåpentligvis når ut til folk flest. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts