Gå til innhold
Hundesonen.no

Potesprekker som aldri gror


Miloficent
 Share

Recommended Posts

Vi har hatt problemer med potesprekker i snart et år nå. De varierer litt utifra årstid, noe som er naturlig, men nå trenger jeg mer råd før jeg blir grå i håret. Smører med potesalve (tea tree oil greier) og pattesalve en gang til dagen. Prøver å huske på potesalve før tur og pattesalve før vi legger oss + ved behov. I det siste har jeg brukt potesokker bak når han går i trekkselen, mulig jeg må kjøpe til fremben også.
 

Bør han alltid ha på potesokker ute i healingprosessen? Eller bare på et spesifikt underlag? Smøring av poter så potesokker på inne? Hva funker for dere? Bor på Vestlandet så de strør kun hvis det er mot 0 grader og evt minus. Foreløpig regn og 7 gr ute?

Edit: han får ikke sår eller noe i potesprekkene eller noe sånn. De bare forsvinner ikke??‍♀️

Endret av Miloficent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AussieAllTheWay skrev:

Har du forsøkt å endre kosten hans?

Også vil jeg anbefale deg å gå til noen som har laser, å få det behandlet der :D

Han går på vom & hundemat + får olje hver dag. Det er det eneste som funker for den sensitive magen hans? 

Laser er ikke så dumt faktisk! Han har fått laser og massasje før, så jeg får booke ny time der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...