Tine Kristine Lindbeck Skrevet 16. Oktober 2020 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2020 Lyr døde 8 dager gammel ♡ 16 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blåbær Skrevet 18. Oktober 2020 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2020 (endret) Feil, får ikke til å legge inn bilde, dessverre Endret 18. Oktober 2020 av Blåbær Feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 30. Desember 2020 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2020 Tuija er nu blitt 9 måneder, har hatt første løpetid og er til tider verdens bedste lille hundedame. (hun har stadig flipp hvor hun ikke finner roen og bare pjeffer av meg ?, men vi jobber med det...) Vi har ikke trent så mye, fordi mitt overskudd ikke har eksitereret i år, men håper det blir bedre neste år. På bildet er hun 8 måneder ? 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 30. Desember 2020 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2020 Akkurat nå, Pajko skrev: Tuija er nu blitt 9 måneder, har hatt første løpetid og er til tider verdens bedste lille hundedame. (hun har stadig flipp hvor hun ikke finner roen og bare pjeffer av meg ?, men vi jobber med det...) Vi har ikke trent så mye, fordi mitt overskudd ikke har eksitereret i år, men håper det blir bedre neste år. På bildet er hun 8 måneder ? Nydelig❤️ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninetales Skrevet 1. Januar 2021 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2021 På 12/30/2020 at 10:13 AM, Pajko skrev: Tuija er nu blitt 9 måneder, har hatt første løpetid og er til tider verdens bedste lille hundedame. (hun har stadig flipp hvor hun ikke finner roen og bare pjeffer av meg ?, men vi jobber med det...) Vi har ikke trent så mye, fordi mitt overskudd ikke har eksitereret i år, men håper det blir bedre neste år. På bildet er hun 8 måneder ? Da min yngste fikk sin første løpetid ble hun megamørkeredd og så ut til å glemme alt hun visste og kunne ? Tuija er kjempesøt! Jeg mangler egentlig en staby i flokken min når jeg har både kooiker og drentsche patrijshond, hehe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 1. Januar 2021 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2021 Akkurat nå, Ninetales skrev: Da min yngste fikk sin første løpetid ble hun megamørkeredd og så ut til å glemme alt hun visste og kunne ? Tuija er kjempesøt! Jeg mangler egentlig en staby i flokken min når jeg har både kooiker og drentsche patrijshond, hehe ? Får håper hun husker det nå, når løpetida er ovre igjen... haha... Ja, det er bare at få sig en sånn lille frøken. Hun er kjempekul og jeg er veldig glad jeg skiftet rase fra kooiker til stabij. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninetales Skrevet 1. Januar 2021 Rapporter Share Skrevet 1. Januar 2021 9 timer siden, Pajko skrev: Får håper hun husker det nå, når løpetida er ovre igjen... haha... Ja, det er bare at få sig en sånn lille frøken. Hun er kjempekul og jeg er veldig glad jeg skiftet rase fra kooiker til stabij. Hehe, har tenkt tanken, men går tilbake til springeren ? Kooiker blir det ikke flere av, selv om de er veldig vakre og morsomme. Og han jeg har nå på snart 12 er den absolutt sunneste og friskeste hunden jeg har og har hatt ☺️ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Kristine Lindbeck Skrevet 25. Januar 2021 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2021 Da Lyr døde var jeg fast bestemt på at jeg ikke skulle beholde noe hannhund . Men slik blei det ikke da For lille Albert ble igjen ♡ Amazing Stare ♡ 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts