Isbjørn Skrevet 14. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2019 Hvordan gjør dere andre det med godbiter i kulda? Jeg har valp, så jeg trener selvfølgelig mye både inne og ute. Nå som det begynner å bli kaldt merker jeg at det funker dårlig å ha fingre som er våte av hundesikkel. Kan bare tenke meg hvordan det skal gå i 10 minus... Hansker er veldig upraktisk, og de blir dessuten våte og kalde de også. Noen som har lure tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miloficent Skrevet 14. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2019 Har ingen lure triks, men følger med om noen har! På de kaldeste dagene har jeg brukt hansker, men er så upraktisk siden enten får jeg opp 7 godbiter eller ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 14. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2019 Tynne, fingerløse vanter i merinoull fra XXL, og pulsvarmer (eller tykkere fingerløse vanter) i ull utenpå. Ull blir ikke kaldt når det blir vått. Tube med skinkeost, eller biter av smør, funker som slikkegodbiter. Og så lek, såklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 15. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2019 Sånne små porsjonspakker med f.eks leverpostei synes jeg fungerer veldig greit å belønne med, selv med hansker/votter på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyttebæra Skrevet 15. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2019 Bruker ullhansker uten fingertupper mens jeg trener, og så smetter jeg på ullvotter utenpå hanskene i pauser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trill Skrevet 15. Oktober 2019 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2019 Jeg bruker også ullhansker uten fingertupper, og har med varme votter å ta utenpå ved behov. Når det er veldig kaldt prøver jeg å finne ting å belønne med som funker med hansker (leke, tubeost, våtfôr på klemmeflaske o.l.), også kaster jeg mye godbiter så jeg slipper å få så våte vanter. Også liker jeg disse: https://xxl.no/phoxx-handvarmer-hvit/p/1070389_1_style Varmer hendene i lommene, eller putter dem inni hansker/vanter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isbjørn Skrevet 16. Oktober 2019 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2019 Takk for tipsene! Skal skaffe meg fingerløse hansker. Og smøreost o.l. vil jo funke bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts