jma Skrevet 2. Mars 2019 Rapporter Skrevet 2. Mars 2019 Hvilke YouTube kanaler liker dere best? Tenker da på filmer som viser feks innlæring av apport, innlæring av gjenstandsmarkering, eller andre inspirerende filmer med gode og/eller alternative innlæringsmetoder. ? Siter
litchi Skrevet 15. Mars 2019 Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 Skulle ønske jeg hadde noen gode svar på dette, men er selv på leting etter gode tips til youtube kanaler. Liker forøvring Siv Svendsen sine blogginnlegg som ofte inneholder videoer som viser treningsmetoder. Der finner i hvert fall jeg mye inspirasjon til treningen 1 Siter
jma Skrevet 15. Mars 2019 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mars 2019 9 timer siden, litchi skrev: Skulle ønske jeg hadde noen gode svar på dette, men er selv på leting etter gode tips til youtube kanaler. Liker forøvring Siv Svendsen sine blogginnlegg som ofte inneholder videoer som viser treningsmetoder. Der finner i hvert fall jeg mye inspirasjon til treningen Det skal jeg sjekke ut, takk for tips! ? Siter
Recommended Posts