Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor ofte oppdaterer du?

tuppetroll

Recommended Posts

Skrevet

For et par dager siden trodde jeg egentlig at jeg var ferdig med og lage hjemmesiden min,men så lærte jeg meg og lage banner og knapper selv og innså da at hele siden trenger en "makeover",nå som jeg holder på med dette innser jeg vel egentlig at jeg ikke kommer til og bli fornøyd med siden min. Så jeg oppdaterer den stortsett hver dag. Jeg mener man bør oppdatere minst 1 gang i uken for og vise besøkende at man er tilstedeværende. Eventuelt også komentere innlegg i gjesteboka.

Skrevet

Oppdaterer litt varierende...

Av å til hver dag noen småting, å av & til kan d gå en hel uke at man ike har tid til å jobbe med det........

Layouten blir liggende om jeg er fornøyd med den designmessig, den jeg har nå har ligget lengst faktisk... endelig begynner å sjønne litt av CSS... :D

Skrevet

Prøver å oppdatere ihvertfall 2 ganger i uken!

Var det derfor du oppdaterte sist 04.01 ?:D Neida, bare tuller ;)

Jeg oppdaterer bloggen min på hjemmesiden så ofte det skjer noe interessant jeg, det er hvertfall 3 ganger i uka ca. Lay out bytter jeg når jeg har gått lei av den gamle, eller årstiden skifter (f.eks. ikke jule layout langt ute i januar)

Skrevet

Før oppdaterte jeg en gang i uka eller oftere, og bytta layout når jeg følte for det.

Men nå har jeg ikke så mye tid til å oppdatere lengere, også er jeg så lei av hjemmesiden at det halve hadde vært nok. hehe.. men skal prøve å få oppdatert en dag jeg har god tid å bare sitter å kjeder meg.

Skrevet

Jeg prøver å oppdatere jevnlig, men det skjer mye for tiden så ikke alltid jeg orker når jeg endelig kommer hjem. Har oppdatert mindre i det siste pga av mangel på kamera, men nå har jeg jo fått speilrefleks så nå kommer det masse bilder. La ut 53 bilder i nytt album i går :D Så blir nok oppdatert 2-3 ganger i uka...

Skrevet

Når min blir ferdig skal jeg oppdatere hver dag :D Vanskelig å bli ferdig når jeg stadig oppdager noe nytt ;) merkelig det der...

Men kan jeg bare spørre om en ting. Har hørt mye snakk om frames, hva er det?

Skrevet

oppdaterer så å si hver dag. enten men nye bilder, sider, referater fra kurs osv. så sidene støver ikke akkurat bort i mangel på oppdateringer :D bytter layout når jeg blir lei av den jeg har ;)

Skrevet

Når min blir ferdig skal jeg oppdatere hver dag :lol: Vanskelig å bli ferdig når jeg stadig oppdager noe nytt :D merkelig det der...

Men kan jeg bare spørre om en ting. Har hørt mye snakk om frames, hva er det?

frames er når en side er sammensatt av flere forskjellige sider - eks. høyre side er meny.htm, toppen er siden topp.htm og hoveddelene er hoved.htm - alle vises samtidig i rammer - derav frames.

Skrevet

Prøver å oppdatere ca hver dag, eller flere ganger i uken. Men har blitt litt dårlig i det siste da det har vært mye å gjøre og vi har byttet over til ny hjemmeside..

Skrevet

Jeg oppdaterer...hm... hver andre dag eller noe sånt noe, eller hver dag : kommer litt an på. Gidder liksom ikke ta bilder og skrive masse om at vi har gått tur rundt huset :lol: Tar heller når det er noe spesielt, også litt dagligdagse ting innimellom.

Prøver å oppdatere ofte slik at folk vil komme tilbake til siden.

Skrevet

Oppdaterer så og si hver dag jeg da. Kommer alltid noe nytt, også er det treningsloggen som skal skrives i. Utseendet forandres kanksje ikke sååå ofte. men forsiden kan nok bli litt forandra noen ganger

Skrevet

Hmm...Veldig forskjellig, noen uker blir det hver dag, noen uker bare 1-2 ganger.. Veldig forskjellig :icon_redface:

Bytte layout, hmm.. Har byttet en del layputer i det siste, fordi jeg lærte noen nytt for nesten hver dag som gikk og vill gjerne prøve det ut, men nå er jeg ganske fornøyd, så den jeg har nå får nok stå en stund :lol:

Skrevet

Jeg bytter layout veldig sjelden. Ikke nødvendigvis fordi jeg er ekstremt fornøyd med den jeg har nå, men allikevel. Gidder ikke. Da skifter jeg heller ut forsidebildet innimellom.

Utover det oppdaterer jeg ikke så særlig ofte, kun når jeg har noe å oppdatere med. Har sjelden noe å skrive i dagboka, for sånn som den er nå er det ganske mye styr å oppdatere den. Bilder legger jeg ut når jeg har nye, de seneste er lagt ut i dag. En søndag jeg har god tid har jeg tenkt til å lage diverse nye sider og ordne et nytt design, men det virker ikke som om jeg har en søndag med god tid på en god stund enda.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette avhenger nok en del av individ, men jeg tenker nå at både puddel og bichon-rasene er gode alternativer. Jeg mistenker at puddel generelt er mindre sære enn bichon, men de har også sine særegenheter. Jeg vil anbefale dere å dra på utstilling eller rasetreff for de ulike rasene og møte ulike individer og oppdrettere og eiere av alternativene, så får dere litt mer følelse med hvordan de er. En del av de små terrierrasene kan også være allergivennlig. De er strihåret og må nappes. Men de kan også være en del striere, ha mye jaktlyst og krever mer aktivitet.
    • Det kan være verdt å prøve ut ulike fôrtyper, men også gi lakseolje som tilskudd. Hvis hunden allerede er sensitiv så kanskje prøve ut sensitiv-fôr fra noen merker? RC er stort og kommersielt, og er nok helt greit fôr. Selv brukte jeg svenske Robur kombinert med Vom de siste årene og var veldig fornøyd med det. Acana og Orijen er populære merker som er ganske bra. 
    • Hei! Jeg har en Engelsk Toy Terrier gutt på litt over 4år. Han mister nesten all pels på vinteren for så å bli litt bedre på sommeren. Har pels på hodet og labber og litt på ryggen. Men han er så å si nakenhund nå. Pratet med ei som hadde samme problemet med sin Dvergpincher. Men så var det ei venninne av hu som passet hunden i en måneds tid. Og hun hadde visst byttet ut fôret og hunden hadde plutselig fått fin pels over hele. Hun husket ikke hvilket fôr det var, men hun trodde det ble solgt på butikken. Jeg bruker Royal Canin Small Dogs. Og det hadde hun og brukt, men hun synes ikke det var et bra fôr... Har en gutt til som har helt fin pels. De spiser de samme tingene. Ingen av de tåler noe med and i, de blir skikkelig dårlige i magen av det. Lurer på om det er noen andre som har hatt samme problem med sin hund og funnet en løsning?  Det skal sies at han er veldig følsom til vaskemiddelet vi bruker når klærne hans vaskes så vi bruker Nautral for det er det mildeste jeg har funnet.
    • Hei! Vi har en hund som begynner å bli en gammel mann og jeg er derfor på leting etter det som skal bli familiens neste familiemedlem etter han blir borte. I den forbindelse trenger jeg deres kloke hoder. Vi er en familie på tre, med et barn på 8 år. På grunn av allergi har vi vurdert det slik at Bichon Havanais og dvergpuddel fremstår som de mest aktuelle rasene.   Vi har en Havanais nå og han er litt spennende eksemplar. Fra han var valp har han vært ganske sær. Han er blant annet veldig lite kosete, ekstremt lite tilpasningsdyktig og har alltid hatt vanskeligheter med å slå seg til ro, så jeg kjenner vel han egentlig ikke igjen når jeg leser typiske rasebeskrivelser (nå fikk jeg dårlig samvittighet, så må legge til at han selvfølgelig er verdens beste hund!). Sønnen min har noen utfordringer blant annet på skolen og han trenger derfor å komme hjem til en bestevenn. Det var i søken på dette jeg kom over puddel, som jeg ser ofte blir brukt som terapihunder. Men når jeg leser rasebeskrivelser virker det som om Havanaise i all hovedsak er fantastiske med barn, mens det for puddler fremstår mer som om de kan være gode med barn. Så jeg lurer på om dere har noen erfaringer med disse rasene, gjerne begge? Vi kommer til å dele ansvaret med min mor som bor i samme hus, så den kommer ikke til å være noe særlig alene. Pelsstell er heller ikke noe problem. Krysser fingrene for at noen kan hjelpe oss i valget:)
    • Da er operasjon utført og alt gikk fint, vi er snart igjennom første døgnet og ho har gjort sitt benødne også slapper mye av i senga si. Ho har ikke spist enda men det kommer med tiden tenker jeg etter narkose og sånt så er jo det veldig normalt så. Godbiter har ho spist men ikke veldig mat interessert enda. Men alt i alt virker det veldig bra med ho ettersom forholdene. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...