QUEST Skrevet 21. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2018 What..? Ingen tråd for årets viktigste program? Hvilke favoritter har folket så langt og hvem ønsker man ikke som vinner? Selv håper jeg at Charlie skal vinne Farmen, ekte mannfolk det der! Siter
Perfect Image Skrevet 21. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 21. Oktober 2018 Ser ikke på det, men deltatt på markedet noen ganger, med valper og hester Siter
QUEST Skrevet 22. Oktober 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Oktober 2018 9 timer siden, Perfect Image skrev: Ser ikke på det, men deltatt på markedet noen ganger, med valper og hester Så artig, i tidligere sesonger? Siter
Perfect Image Skrevet 23. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 23. Oktober 2018 Nei, denne. Vi var på markede på søndag, to collievalper som satt med ungene og så på skuespillet var mine også var samboeren min der med den blå dølen vår, med sønnen min på toppen. 1 Siter
Mud Skrevet 24. Oktober 2018 Rapporter Skrevet 24. Oktober 2018 (endret) 18 timer siden, Perfect Image skrev: Nei, denne. Vi var på markede på søndag, to collievalper som satt med ungene og så på skuespillet var mine også var samboeren min der med den blå dølen vår, med sønnen min på toppen. Det var Mattis ja!! Syntes det lignet så veldig! Edit : ok , kanskje litt pinlig å kjenne igjen hesten og ikke ungen , men den hesten er liksom helt spesielt vakker <3 Endret 24. Oktober 2018 av Mud Siter
Recommended Posts