Bleu Skrevet 3. August 2018 Rapporter Skrevet 3. August 2018 Hei, Jeg har fått tips om kjøp av Beagle i Danmark. Tipset gikk ut på at ettersom de i Danmark ikke jakter eller går spor med sine beagler, så vil ikke beagle ha behovet og instinktet for jakt. Ei heller vil den være så mye rabiat og konstant på søken etter å få jakte. Er det noen erfaringer om dette her? Hva mener dere? Jeg har aldri hørt dette før, men synes tipset var interessant. Skal nevnes at jeg dog ikke har erfaring med akkurat dette temaet angående beagler. Takk for eventuelle svar Siter
Misky Skrevet 3. August 2018 Rapporter Skrevet 3. August 2018 Jeg vil si at det tipset hørtes veldig rart ut, og hvis det er veldig viktig med en hund som ikke har jaktinstinkt, så er kanskje en Beagle en dårlig kandidat. 9 Siter
Kaja Skrevet 3. August 2018 Rapporter Skrevet 3. August 2018 Rasen er dessverre ganske delt i flere land, vet ikke hvordan det er i danmark, men i england har du hvertfall show og jaktlinjer. Vi hadde beagle før, fantastisk hund! Men vi hadde den som jakthund da. Siter
Mumle Mu Skrevet 28. August 2018 Rapporter Skrevet 28. August 2018 Så du vil ha en hund som ikke er rasetypisk? ...og folk lurer på hvorfor raser blir ødelagt... 4 1 1 Siter
Meg Skrevet 29. August 2018 Rapporter Skrevet 29. August 2018 Hvorfor kjøpe beagle når du ikke er intr i egenskapene den skal ha? 1 Siter
Recommended Posts