Tonje Skrevet 1. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2018 3 timer siden, QUEST skrev: Jeg har da aldri hevdet at jeg er hyggelig? Men jeg er heller ikke medlem i 'KRENKA!. no'.. Tja..det spørs jo helt HVEM alle hadde vært helt like det da.. Nei, det har du ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nimbus Skrevet 1. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2018 (endret) Litt for lettvint, for min del, å kalle folk som ler av noe jeg ikke liker for dumme. Da hopper man over noen logiske trinn. "Åh, du liker sånn. Åja, da må du være enkelt møblert." Eller kanskje man bare har ulike interesser? Folk er ikke nødvendigvis dumme fordi de mener noe annet enn meg, det gjelder både for humor, politikk og religion... Om jeg synes dette er festlig? Njtah. Jeg kan fint humre og le av hunders reaksjoner (og gjør det ofte!), når de åpenbart bare blir nysgjerrige/litt forvirra. Synes det er langt verre med alle bildene av barn som "klemmer" tydelig ukomfortable hunder, f.eks. Det kan være disse filmene går inn i en lang rekke med andre, faktisk uheldige, filmer og bilder av av hunders reaksjoner. Sånn sett kan jeg kanskje se at dette er bittelitt problematisk, hvis jeg legger godviljen til. Men at akkurat dette skulle, isolert sett, være problematisk eller ondskapsfullt? Kun hvis du har en litt ustabil hund, som du vet er nervøs, og fortsatt utsetter den for det her. Men, enig med flere over, hvis det skal såpass lite til for å vippe den helt av pinnen så må hunden ha det relativt kjipt til vanlig også. Endret 1. Juli 2018 av Nimbus 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 1. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2018 Jeg er nok veldig dum, for jeg lo ???? Men da har jeg iallefall fått vite at jeg har lav IQ. Mulig jeg er enda dummere faktisk, for ler enda av prompe-humor ? 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 2. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2018 Får vel melde meg på paradise og levere fra meg graden min, for jeg lo av dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldenBoy86 Skrevet 8. Juli 2018 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2018 På 30.6.2018 at 1:08 PM, Misky skrev: Selv om akkurat denne trenden virket uskyldig nok, så er jeg generelt sett litt motstander av når dyrs reaksjoner blir trendy underholdning. Mest fordi det gjerne får en smitteeffekt. Helt enig, godt sagt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts