Guest vivere Skrevet 25. April 2018 Rapporter Share Skrevet 25. April 2018 Noen som har endret "gammeldagse" hjemmesider til sider som er lesbare for mobil og nettbrett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. April 2018 Rapporter Share Skrevet 25. April 2018 min er skikkelig gammaldags, men funker på mobil. Kanskje ikke helt ideelt og langt i fra like fancy og brukervennlig som enkelte andre. Men koden er gammel og enkel, så det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest vivere Skrevet 25. April 2018 Rapporter Share Skrevet 25. April 2018 Min fungerer også på mobil og brett, men skulle gjerne hatt noe som var mer brukervennlig. Teksten og menyene blir litt for små slik at sidene må "zoomes" inn for å bli lesbare. Bruker opplegg fra et firma som jeg synes er gode på utvikling av layout og menyer men er redd jeg må gjøre en relativ omfattende jobb om jeg skal konvertere til dagens mer mobilvennlige utseende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts