AnitaK Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Da var Whippet nr 2 i hus Skulle jo bare ha 1 whippet men slik ble det ikke .. Courtborne Luminara - Elara til vanlig . Er født 09.01.2018 . å er etter Dam : Multi Ch. Courtborne Hera & Sire : Multi Ch. Boxing Helenas Kon Adore 16 Siter
QUEST Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Akkurat nå, AnitaK skrev: Da var Whippet nr 2 i hus Skulle jo bare ha 1 whippet men slik ble det ikke .. Courtborne Luminara - Elara til vanlig . Er født 09.01.2018 . å er etter Dam : Multi Ch. Courtborne Hera & Sire : Multi Ch. Boxing Helenas Kon Adore Søt valp men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si dette til deg..men du ble nok lurt da du kjøpte den første.. Vedlig pen hund men svært raseutypisk.. ( den til venstre altså) 7 Siter
AnitaK Skrevet 31. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 (endret) hehe ja skikkelig bom kjøp nej det er nok maskot'n :dvergpinscher frøkena på 7 år dette .. Her er nr 1 : Tiramas Padme Amidala * Luna * på 4 år Endret 31. Mars 2018 av AnitaK 1 Siter
QUEST Skrevet 31. Mars 2018 Rapporter Skrevet 31. Mars 2018 Akkurat nå, AnitaK skrev: hehe ja skikkelig bom kjøp nej det er nok maskot'n :dvergpinscher frøkena på 7 år dette .. Her er nr 1 : Tiramas Padme Amidala * Luna * på 4 år He,he..se der ja, det var mer likt seg! Siter
mushi Skrevet 2. April 2018 Rapporter Skrevet 2. April 2018 Gøy med lik rase. Hun skal nok få løpt fra seg tenker jeg. Siter
AnitaK Skrevet 6. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2018 On 2.4.2018 at 9:45 PM, mushi said: Gøy med lik rase. Hun skal nok få løpt fra seg tenker jeg. Ja det tror jeg å .. Hehe.. Siter
sidnajse Skrevet 6. April 2018 Rapporter Skrevet 6. April 2018 (endret) Så nydelig whipse! Søt genser, hvor er den kjøpt? Endret 6. April 2018 av sidnajse Siter
AnitaK Skrevet 6. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2018 3 hours ago, Garp said: Grattis med ny søt tuppe ? Takk Takk Siter
AnitaK Skrevet 6. April 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2018 2 hours ago, sidnajse said: Så nydelig whipse! Søt genser, hvor er den kjøpt? Takk Det er oppdrettern som har ordnet den .. Siter
AnitaK Skrevet 5. Juni 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2018 (endret) Denne lille frøkena er ikke så liten lengre -- Snart 5 mnd gammel , 42 cm å alle tennene har falt ut og nye er på vei .. Fortsatt full av energi å pøbelstreker , men kan ikke klage en ellers veldig grei hund å ha i hus .. Endret 5. Juni 2018 av AnitaK 4 Siter
mushi Skrevet 6. Juni 2018 Rapporter Skrevet 6. Juni 2018 Dumbo. Veldig søt valp. Hvordan var det å gå fra to til tre? Whippser legger man kanskje ikke merke til om du har en eller fire? Siter
AnitaK Skrevet 9. Juni 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2018 (endret) On 6.6.2018 at 7:30 AM, mushi said: Dumbo. Veldig søt valp. Hvordan var det å gå fra to til tre? Whippser legger man kanskje ikke merke til om du har en eller fire? Takk .. Er egentlig ikke så stor forskjell syns jeg .Men jeg er jo vant til å ha flere Dvergpinschere.. (Nå har jeg bare 1 da sammen med whippetene) Whippet valper er jo ikke akkurat rolige av seg.. så når hun først kom i hus så merka man at man plutselig hadde en til .. Men de to andre hundene er 7 å 4 så de er jo voksne og man hadde glemt litt kos det var å ha valp.. Men nå som hun har blitt eldre og mer "rolig" så er ikke overgangen fra 2 -3 noe "stress" .. Endret 9. Juni 2018 av AnitaK Siter
AnitaK Skrevet 9. Juni 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Juni 2018 Når man er vant til Dvergpinscher og lyd .. Også får man whippet i hus så er det noe helt annet.. Ting er mye roligere og ikke minst stillere.. Så om man har 1 el flere merkes ikke .. hehe men det er min erfaring.. Siter
Recommended Posts