_aussie_ Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 I dag dro jeg, Kristin og Luna på tur med hesten jeg har på helfor, som heter Vinni. Jeg tok mest bilder mens Kristin rei. Luna storkoste seg Tror Vinni synes det var litt gøy å. Vinni og Luna før turen Jeg sitter oppå Vinni, Luna venter tålmodig Søstera mi holder Vinni Her drar vi ned til meg, jeg er fotograf, mens søstera mi rir Vinni, litt mørkt bilde da Morsomt på tur Luna hører på hva Kristin sier Her rir jeg, Vinni traver mens Luna løper ved sidna Luna, meg og Vinni Etter turen, Vinni, Kristin og Luna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 På vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 ser ut som en herlig tur!! den dagen ask kan løpe løs på tur med hest..! vinni var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Så fint hund og hesten gikk bra sammen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Kjempe fine bilder:) Luna er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 kjempe fine bilder .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Takk takk, Luna synes det er så morro å være med hesten på tur. Hesten er jo så snill og rolig å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Ååååååå! Skulle ønske Joy ikke var så redd for hester! *misunnelig* Hvordan rase er Vinni? Jeg vil også ha kaldblods på fôr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 så søte de var sammen da morsomt å se når hest og hund går så bra sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 *Vil tilbake til dere* buhuu, her er det bæsje snø :glare: *furte* Kjempe fine bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Kjempe fine bilder Luna er så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Kjempe fine bilder Luna er så nydelig flotte bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Ååååååå! Skulle ønske Joy ikke var så redd for hester! *misunnelig* Hvordan rase er Vinni? Jeg vil også ha kaldblods på fôr... Hun er en liten og rund kalblods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Luna må være den herligste aussien som finns Heldig du som kan ri på tur med henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Nydelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Å så idyllisk det må være å ri mens hunden løper ved siden av *sukk* nydelige bilder! Luna er et sjarmtroll som vanlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Ååå ser ut som en deilig tur. Chicka må bli fort frisk nå så hun kan bli med på rideturer igjen, veldig fin måte å lufte både hund og hest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Skjønner ikke at folk tør å ha hest og hund sammen jeg :-0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Skjønner ikke at folk tør å ha hest og hund sammen jeg :-0 Hvorfor ikke?? Når de er lært opp til det så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Luna må være den herligste aussien som finns Heldig du som kan ri på tur med henne Morro å høre, Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Februar 2006 Skjønner ikke at folk tør å ha hest og hund sammen jeg :-0 Både Luna og Vinni er godt vant til det, Luna har vært med på besøk hos Vinni helt siden hun var liten valp. Vinni bare ser forsiktig på henne, og er veldig forsiktig når vi rir på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Hvorfor ikke?? Når de er lært opp til det så går det bra Fordi, hvis du noen gang ser en hest som prøver å trampe ihjel ei bikkje, så skjønner du hvorfor. Når det er uten grunn. Jeg kommer ikke til å stole på en hest igjen, og hvertfall ikke sammen med en hund. Men dersom andre har hundevante hester og hestevante hunder er det vel ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_aussie_ Skrevet 6. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Fordi, hvis du noen gang ser en hest som prøver å trampe ihjel ei bikkje, så skjønner du hvorfor. Når det er uten grunn. Jeg kommer ikke til å stole på en hest igjen, og hvertfall ikke sammen med en hund. Men dersom andre har hundevante hester og hestevante hunder er det vel ikke noe problem. Jeg skjønner deg jeg. Jeg ville ikke hatt Luna sammen med Vinni, vis jeg ikke stolte såpass mye på begge to. Vil ikke at Luna skal utsettes for noe spark og skader, huff Nå går dem veldig bra sammen da, som sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Fordi, hvis du noen gang ser en hest som prøver å trampe ihjel ei bikkje, så skjønner du hvorfor. Når det er uten grunn. Jeg kommer ikke til å stole på en hest igjen, og hvertfall ikke sammen med en hund. Men dersom andre har hundevante hester og hestevante hunder er det vel ikke noe problem. Nå er det jo absolutt ikke alle hester som gjør sånt da! <_< Jeg har ingen problemer med å ha mine to i nærheten av hester ihvertfall. Jóga vokste opp på gård og gikk løs både i luftegården med 8 hester og på beitet til kyrne... Tror heller det var hesten som var ustabil i ditt tilfelle ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2006 Så flotte bilder! Og så søte de var sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar