Garp Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 (endret) Hei. Ønsker kjøpe ett canelana dekken i lys grå størrelse medium. Noen som har ett pent brukt et å selge? Eventuelt ønskes tips til nettbutikker eller butikker som sender, og som har den lys grå tilgjengelig. Endret 28. Februar 2018 av Garp Siter
Carpediem Skrevet 28. Februar 2018 Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 Hvilket dekken tenker du på? Ambassadør? Siter
Garp Skrevet 28. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Februar 2018 1 time siden, Carpediem skrev: Hvilket dekken tenker du på? Ambassadør? Ambassadør ja ? Siter
Carpediem Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 12 timer siden, Garp skrev: Ambassadør ja ? Har du spurt Ingrid om de har igjen noe på canelana? Siter
Garp Skrevet 1. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 Akkurat nå, Carpediem skrev: Har du spurt Ingrid om de har igjen noe på canelana? Var i kontakt med noen hos canelana i går, men spurte ikke akkurat om de hadde noe rest, men de var veldig klar på at det var en farge de ikke hadde i sitt sortiment lengre. Så regner med de hadde nevnt det om de hadde igjen noen? Siter
Carpediem Skrevet 1. Mars 2018 Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 1 time siden, Garp skrev: Var i kontakt med noen hos canelana i går, men spurte ikke akkurat om de hadde noe rest, men de var veldig klar på at det var en farge de ikke hadde i sitt sortiment lengre. Så regner med de hadde nevnt det om de hadde igjen noen? Jeg vet den lysgrå har gått ut av sortimentet. Spørs om du kan prøve å legge ut på canelana på FB, kanskje noen har fargen og vil selge. Siter
Garp Skrevet 1. Mars 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2018 6 timer siden, Carpediem skrev: Jeg vet den lysgrå har gått ut av sortimentet. Spørs om du kan prøve å legge ut på canelana på FB, kanskje noen har fargen og vil selge. Ja får jeg ikke noe napp her så skal jeg spørre på Facebook ? takk for tips! Siter
mushi Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Skrevet 2. Mars 2018 Flyttet til kjøp/salg. Moderator mushi Siter
Recommended Posts