Gå til innhold
Hundesonen.no

Kunne du tenkt deg å bo ett sted det var evig vinter?

Recommended Posts

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ikke ****

Nei! Kunne tenkt meg å bo et sted hvor det ALDRI var vinter

Aldri i livet!! Hadde det blitt dommedag ala "The day after tomorrow" så hadde jeg stilt meg ute i kun underøy for å bli drept fortest mulig  

Skrevet (endret)

Ja. Men ikke isende kulde og vind og mørketid, men tørr fin helt stabil vinter som alltid er -10 :aww:  Liker vinteren. Så utrolig god deilig luft, kan bare kle på seg litt ekstra. Slipper insekter. Rene hunder og mindre støv. Jepp jepp!

Endret av Perfect Image
Skrevet

Nei. 

Jeg ville heller bodd et sted med evig sommer. Så kunne jeg heller reist til vinterland de gangene jeg har lyst på det. Istedenfor slik det er nå, alltid må reise til sommerland. 

Skrevet

Nei. 

Jeg ville heller bodd et sted med evig sommer. Så kunne jeg heller reist til vinterland de gangene jeg har lyst på det. Istedenfor slik det er nå, alltid må reise til sommerland. 

Skrevet

Absolutt ikke,  ser heller ikke behovet for fire årstider. Sommeren året runt, med 12t dagslys å ca 30 grader er perfekt. Så nå har jeg rømt fra  kulden å er veldig glad for å slippe  20 minusgrader,  hær er det ca 50 grader varmere altså helt perfekt.  

• Like 1