LouDan Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Skrevet 22. Februar 2006 når kommer mitt som er forminsket da . ikke meningen å mase assa Har forminsket det jeg Men det virker som om bannerene blir ødelagt når de forminskes i photobucket, eller er det bare hos meg?
Wanderlust Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Skrevet 22. Februar 2006 Har forminsket det jeg Men det virker som om bannerene blir ødelagt når de forminskes i photobucket, eller er det bare hos meg? men får du lagt det ut da? eller er det bare jeg som er blind og ikke finner det??? hehe.
LouDan Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Skrevet 22. Februar 2006 men får du lagt det ut da? eller er det bare jeg som er blind og ikke finner det??? hehe. Ligger på side to
Wanderlust Skrevet 22. Februar 2006 Rapporter Skrevet 22. Februar 2006 Ligger på side to men det er jo det store?
LouDan Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 men det er jo det store? Hos meg er det lite :?
LouDan Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Bella:(endelig... sorry at den kom så sent..) Rex:
Wanderlust Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Rex: Hvis jeg har glømt noen må dere rope!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! her ser det ganske stort ut (som det jeg fikk sist)
Wanderlust Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 det vises STORT; men når jeg lagrer den på pc`en så er det vist lite men takk da og sorry for at jeg maste litt
Wanderlust Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 nå ser jeg de små her ja men de er litt "ødelagt" desverre
LouDan Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 nå ser jeg de små her ja men de er litt "ødelagt" desverre Ja.. jeg vet det Det er litt synd, men hadde ikke pappa sin maskin sletta alt fra gjest profilen hver gang han bruker den på jobben, så kunne jeg ha gjort dem mindre og lasta dem opp på nytt
Marthe Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Har prøvd å lage to selv, slik ble de:
meg123 Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 hei loudan... har du ffått forminsket banneret vårt el har du tatt det vekk??? finner det ikke
LouDan Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Emma og Yaris: http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...Emma-banner.gif
Marthe Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 så fine Her er den jeg laget til deg: Hvis du vil at jeg skal endre på noe, er det bare å gi beskjed
Wanderlust Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Her er den jeg laget til deg: Hvis du vil at jeg skal endre på noe, er det bare å gi beskjed takk (om du kjeder deg så tar jeg gjerne mot flere )
Marthe Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Skal se hva jeg kan få til i morgen Hvilken farge vil du ha da?
Tine og Kip Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Skrevet 24. Februar 2006 lage til meg å? men trur jeg skal bytte adresse.. så da er det ikke noe vits å bruke den gamle
Silje Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Skrevet 24. Februar 2006 Minner nok en gang på reglementet i forhold til bruk av banner her på sonen. 4. Bilde i signatur skal maksimum være 468x60px. Hvis ikke denne regelen følges kan administrator / moderator når som helst slette din signatur. Ser det er flere som ikke overholder det! Animasjons bannerer er heller ikke tillat!
Wanderlust Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Skrevet 24. Februar 2006 Minner nok en gang på reglementet i forhold til bruk av banner her på sonen.4. Bilde i signatur skal maksimum være 468x60px. Hvis ikke denne regelen følges kan administrator / moderator når som helst slette din signatur. Ser det er flere som ikke overholder det! Animasjons bannerer er heller ikke tillat! skal bruke dette på hjemmesiden ikke her på sonen,.. Skal se hva jeg kan få til i morgen Hvilken farge vil du ha da? hm, noe vinrødt eller noe sånt? men trenger bare å stå noe enkelt som Rex, hele veien, og ikk nevne noe adresse denne gangen
TineSimbaNana Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Skrevet 24. Februar 2006 hvor er vårt minska banner ?
TineSimbaNana Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Skrevet 24. Februar 2006 Crizpo du var suuuper flink lage til oss også? bilder på: http://www.bcsn.piczo.com
Marthe Skrevet 24. Februar 2006 Rapporter Skrevet 24. Februar 2006 skal bruke dette på hjemmesiden ikke her på sonen,.. hm, noe vinrødt eller noe sånt? men trenger bare å stå noe enkelt som Rex, hele veien, og ikk nevne noe adresse denne gangen Skal se hva jeg kan få til I helgen skal jeg jobbe, så det blir nok ikke før etter helgen Her har du den samme uten adressen også
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar