Tine Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Hei er det noen som vil lage aminasjons banner til meg? jeg får det ikke til selv blir bare kluss har såååå lyst på en..Viss det er noen som vil lage kan du/ dere sende meg ein mld så skal jeg sende bilder..Elles så kan dere gå inn på album på sida mi å hente bilder
tuppetroll Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Har ikke laget animasjonsbanner, men laget denne awarden:
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Den var kjempe fin... hvordan bruke den? :blush: jeg har ikke vært bori sånn før :blush: men den var nydelig...
LouDan Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Kan prøve å få lagd et animasjons banner til deg, jeg..
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Tusen takk wee kunne tenkt meg kanskje at du kunne bruke noen av bildene på albumet hans fra 3 mnd eller no...kanskje 2 sider? jeg har ikke så særlig peiling jeg... men takk nå ble jeg gla..
tuppetroll Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Den var kjempe fin... hvordan bruke den? :blush: jeg har ikke vært bori sånn før :blush: men den var nydelig... Du kan for eksempel sende den på mail til eiere av sider du liker godt?
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Den var nydelig, tusen takk.. venter nå på aminasjons banneren min som en skulle lage.. Jeg får det bare ikke til :angry2: blir hele tiden feil...
LouDan Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Den var nydelig, tusen takk.. venter nå på aminasjons banneren min som en skulle lage.. Jeg får det bare ikke til :angry2: blir hele tiden feil... Du må nok vente til litt senere i dag... Jeg må rydde rommet før jeg kan komme meg på faderens bærbare
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Ok det haster ikke, men takk for hjelpen skyller deg en tjeneste
LouDan Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Ok det haster ikke, men takk for hjelpen skyller deg en tjeneste Hehe nei... det gjør du ikke bare moro å lage banner !
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Klart jeg gjør, kan lage vanlig banner til deg da.. kan gå innpå siden min på http://www.gizmo8.piczo.com å se under bannere jeg har laget
~Marlene~ Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 B) kan du lage animasjons banner til oss også=) md Vega og Mira på
TineSimbaNana Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Vi vil gjerne ha fler hehe.. gjerne med litt lysere farger
LouDan Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Skulle gjerne ha lagd, men nå er helga over Kan få se om jeg får lånt pappas maskin i løpet av uka, så får vi se da :D
LouDan Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Gizmo: http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...izmo-banner.gif Vega og Mira: http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...Mira-banner.gif TineSimbaNana: Dere får forhåpentligvis i morra Skjønner at du vil ha et nytt banner Det var jo egentlig ganske grått
~Marlene~ Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 Vega og Mira: http://i9.photobucket.com/albums/a95/Pudde...Mira-banner.gif ååååå så fin! tusen millioner takk! du er knall flink B)
LouDan Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 Joa... Dere kan få hele gjengen Men husk at det kan ta sin tid, jeg har ei full uke ;)men, håper å få lånt maskina til pappa når jeg kommer tilbake fra komf møtet i dag
TineSimbaNana Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 åå.. sånn du lagde til gizmo og vega .. sånn vil vi å ha ..
LouDan Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 åå.. sånn du lagde til gizmo og vega .. sånn vil vi å ha .. Hehe Ok
LouDan Skrevet 7. Februar 2006 Rapporter Skrevet 7. Februar 2006 ja, ja, ja, ja, ja, ja.. så klart! Forhåpentligvis i løpet av dagen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar