-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.
-
Nye innlegg
-
Vel, det kommer kanskje an på øyet som ser. 😛 😉
-
Slenger meg på V&H anbefalinger, absolutt det beste fòret for oss😊 Tips til smakelig tørrfòr: Virbac HPM Gastro. Lukter som utenfor et slakteri på en varm sommerdag...nam nam!
-
Åh, ja hvis grensen har åpnet igjen så kan man det. Hadde ikke fått med meg at de hadde åpnet for innreise enda.
-
Akkurat nå surrer jeg med å ikke få sove. Booket veterinærtime for Lyn på torsdag, så burde egentlig bare ikke bekymre meg før vi har vært der og veit noe mer, men ugh for mulige jursvulster. Snuppa har dog hentet frem et av de bortgjemte kapitlene som arbeidshund, hun hørte lyden av de nyfødte lammene her hjemme og PLING sa det mellom øra. Sitter tålmodig og svært så interessert utenfor sauehuset å hører på dem (får ikke komme inn). Gleder med til å få hjelp av gamlemor og datter når disse små skal begynne å flyttes på mellom beite!
-
Takk dere! Jeg får en grais sekk på 2kg av pure narural sitt valpefor siden jeg ble venn av musti, så skal prøve og se hvordan hun liker det🙈 evt har jeg vært innom tanken på å gå over og fullfore på Vom💪🏼
-
-
Nylig opprettede emner
Recommended Posts