Marthe Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Lurte bare på hvem som skal til Ølen neste helg?
Ricco Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Ja og det er en del heri fra trur eg. Sjå inne på utstilling så ligger der en link over hvem som skal. Hvilken dag skal du? Her er linken.. http://forum.hundesonen.com/index.php?showtopic=8186
Marthe Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Takk for linken:) Er ny her, så kan ikke med alt Jeg kommer til å være der begge dagene:) Har ikke noe utstillings hunder selv. Men stiller andre sine. Skal stille en tervuren, ei malle tispe og en dalmantiner valp
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Jeg bor nesten i ølen så jeg skal kikke på utstillings hundene noen som vil møtes? på lørdagen?
Kine Helen Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 bare til å gå inn på hjemmesiden min det vel:)
Marthe Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Jeg bor nesten i ølen så jeg skal kikke på utstillings hundene noen som vil møtes? på lørdagen? Skal du ikke stille ut din hund?
Tine Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Nei skal ikke det, har ikke stamtavle til han men skal få meg ei tispe med stamtavle, hvet bare ikke når...
Marthe Skrevet 5. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Nei skal ikke det, har ikke stamtavle til han men skal få meg ei tispe med stamtavle, hvet bare ikke når... Så dumt da:) Men det er kjekt å se også Jeg har heller ikke utstillingshunder
Taz Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 Jeg skal.. Håper bare Jaktlykke ikke ombestemmer seg angående å stille Cody for meg.
Lazita Skrevet 5. Februar 2006 Rapporter Skrevet 5. Februar 2006 bare til å gå inn på hjemmesiden min det vel:) og der Kine er, finner du meg også B)
Tine Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Heisann jeg og skal være der bare ikke stille selv kanskje jeg ser dere folkens....
Kine Helen Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 og alle skal stille i idrettshallen utenom meg:(
Ricco Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 og alle skal stille i idrettshallen utenom meg:( Nå tøyser du! Vi skal heller ikke det...
Ricco Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Nå tøyser du! Vi skal heller ikke det...
Lazita Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Nå tøyser du! Vi skal heller ikke det... Huff får håpe det blir fint vær for dere som må være ute da, krysser fingrer og tær for det...
Kine Helen Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 kommer du på lørdag og ricco.. så jeg får knipe på chanita..
Yakine Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Åhh... Urettferdig!! Jeg vil og knipe i alle Hundesonen-hundene som skal til Ølen...
Wulfi Skrevet 6. Februar 2006 Rapporter Skrevet 6. Februar 2006 Jeg hadde store planer om å være der, men siden vi skal til Stavanger å kjøpe hest, så går jeg glipp av det. Dumt, men sånn er det når man må prioritere
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar