Poter Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Jeg har lyst å kjøpe en mobil fotoprinter som jeg skal bruke i bullet journalen min og lurer på hvilke som er å anbefale? Jeg har sjekket ut Sprocket hp og syntes bildekvaliteten ble elendig! Det trenger ikke være outstanding kvalitet, men fargene bør gjengis ganske bra og det samme skarpheten. Sprocket`en jeg skrev ut bilder av, ødela rett og slett bildene og verken fargene, lyset eller skarpheten var til å kjenne igjen. Det eneste var vel at designet var pent å se på, men det holder jo ikke . Har dere noen forslag? Siter
WelshenNemi Skrevet 9. Februar 2018 Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 Jeg tror en del er fornøyd med Polaroid Zip eller hva den heter, men jeg har ikke prøvd den selv. Siter
Poter Skrevet 9. Februar 2018 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Februar 2018 4 timer siden, WelshenNemi skrev: Jeg tror en del er fornøyd med Polaroid Zip eller hva den heter, men jeg har ikke prøvd den selv. Takk for tips, jeg skal sjekke den ut Siter
Recommended Posts